مجله اینترنتی هیرو

مجله اینترنتی هیرو
مجله اینترنتی هیرو
عضويت سريع
نام کاربري :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ايميل :
نام اصلي :
کد امنيتي :
تبادل لينك اتوماتيك
عنوان :
آدرس :
کد امنيتي :
چت باكس

نام :
وب :
پیام :
2+3=:
 
(Refresh)
بیلاگ
قدرت گرفته از : سرويس سايت ساز بیلاگ

طراحی سایت و ثبت دامین جز مهمترین مراحل برای راه اندازی یک وب سایت است. برای طراحی سایت و ثبت دامین می توانید از نظر کارشناسان خبره استفاده کنید.

بهترین راهکار طراحی سایت و ثبت دامین چیست؟

طراحی سایت و ثبت دامین اولین قدم برای داشتن یک فروشگاه مجازی یا سایت تولید محتوا است. امروزه افراد بسیاری به فکر داشتن سایت و استفاده از فضای مجازی برای فروش کالا یا تولید محتوا و کسب درآمد هستند. به همین خاطر به محض اینکه اقدام به سرچ مطلبی می کنید با تعداد فراوانی سایت در فضای مجازی روبرو می شوید. در این مقاله می خواهیم قدم به قدم شما را با طراحی سایت و ثبت دامین سایت آشنا کنیم.

طراحی سایت و ثبت دامین

طراحی سایت و ثبت دامین صفر تا صد ساختن یک سایت است که در حالت کلی دارای ۳ مرحله است که مرحله اول ثبت دامین می باشد. پس از خرید دامین نیاز به یک فضای هاست خواهید داشت که به عنوان میزبان سایت شما عمل کند. مرحله طراحی سایت نیز مرحله پایانی ساخت وب سایت به شمار می آید.

برای اینکه اقدام به طراحی سایت و ثبت دامین کنید می توانید بخش زیادی از کار را خودتان مدیریت کنید و در مراحل تخصصی تر به یک مشاور یا طراح سایت مراجعه نمایید. در ادامه این سه مرحله را به طور مختصر برای شما شرح داده ایم.

ثبت دامین سایت

نخستین مرحله در طراحی سایت و ثبت دامین همانطور که گفته شد یافتن یک دامنه مناسب و ثبت کردن آن است. اول با مفهوم دامین یا همان دامنه سایت آشنا شویم.

وقتی به یک سایت مراجعه می کنید، آدرس سایت را در قسمت نوار ابزار مرورگر می توان مشاهده کرد. این آدرس در حقیقت همان دامنه سایت به شمار می آید. همینطور که در دنیای حقیقی هر شخصی دارای اسم و آدرسی است، هر وب سایتی نیز باید دارای اسم و آدرسی باشد که او را به دیگران معرفی کند و باز همینطور که انتخاب یک اسم برای فرزند شما امر مهمی است، انتخاب یک اسم و آدرس مناسب برای وب سایت نیز از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

دامین سایت می تواند فارسی، انگلیسی و یا حتی اعداد را شامل شود و بین ۳ کاراکتر تا ۶۳ کاراکتر طول داشته باشد. دامنه ها خود از سه بخش جدا از هم تشکیل می شوند که هر بخش به وسیله یک نقطه «.» از بخش بعدی جدا شده است. ابتدای هر دامنه www است که مخفف World Wide Web می باشد و به معنای وب جهانی است.

بخش دوم دامنه، آدرس مخصوص سایت شما است که خودتان باید آن را انتخاب کنید. انتخاب اسم مناسب البته خود فرایند پیچیده ای است و نیازمند دانش و خلاقیت بالایی می باشد. بخش سوم نیز پسوند دامنه است که نشان دهنده نوع فعالیت شما و کشور شما خواهد بود.

برای مثال پسوند ir نشان دهنده این است که سایت شما در ایران قرار گرفته. یا پسوند org نشان دهنده این است که فعالیت شما یک فعالیت سازمانی است. اگر قصد طراحی سایت و ثبت دامنه را دارید دقت کنید که نام انتخابی شما معرف فعالیت شما باشد و نامی خلاقانه و مناسب باشد.

چطور دامنه خود را ثبت کنیم؟

حال که با مفهوم ثبت دامنه آشنا شدید به سراغ مرحله دوم در طراحی سایت و ثبت دامین برویم. فرض کنیم می خواهیم یک نام مناسب برای وب سایت خود در نظر بگیریم و آن را ثبت کنیم. برای خرید دامنه مناسب در ابتدا باید نوع فعالیت خود را مشخص کنید.

سپس دنبال نام های خلاقانه برای نوع فعالیت خود بگردید و چندین نام متفاوت را روی کاغذ یادداشت کنید. حال باید اقدام به چک کردن وضعیت دامنه کنید. برای این کار باید به قسمت جستجوی وضعیت نام دامنه بروید و هر نام را یک مرتبه امتحان کنید.

اگر دامنه مورد نظر ثبت نشده باشد مشخص می شود. اگر هم متوجه ثبت شدن نام دامنه مورد نظر شوید باید به سراغ نامی دیگر بروید. پس از یافتن بهترین نام ممکن، باید به سراغ ثبت آن بروید. ثبت نام دامنه می تواند به صورت ماهانه و یا سالانه صورت گیرد.

معمولا قیمت های متفاوتی برای ثبت دامنه وجود دارد که البته مبلغ زیادی نیست و بسته به پسوند دامنه می تواند متفاوت باشد. در ایران بهتر است از پسوند ir استفاده کنید. استفاده از پسوندهایی مثل org اگر فعالیت شما یک فعالیت سازمانی نباشد می تواند مشکل ایجاد کند. پسوند com نیز یک پسوند جهانی و معتبر است که البته برای ثبت آن باید هزینه بیشتری نسبت به ir پرداخت کنید.

انتخاب میزبان سایت

قدم بعدی که باید برای طراحی سایت و ثبت دامین آن را انجام دهید انتخاب یک میزبان برای سایت است. وقتی می خواهید سایت را بارگذاری کنید و محتوای خود را در آن قرار دهید، نیاز به یک فضای مشخص دارید. این فضای مشخص را میزان سایت می نامند.

برای خریداری یک فضای مشخص برای سایت خود می توانید از شرکت های متفاوتی که این خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند استفاده کنید. اگرچه تعداد این سرویس دهنده ها بسیار است، اما بسته به تنوع خدمات و خدمات پس از فروشی که ارائه می شود مبلغی که باید پرداخت کنید متفاوت است. اینکه به چه میزان فضایی نیاز دارید بستگی به نوع فعالیت شما و نوع سایت دارد.

طراحی وب سایت

اگر دامنه خود را ثبت کرده باشید و فضای مورد نیاز را نیز خریداری کرده باشید باید به مرحله بعد بروید. مرحله پایانی در طراحی سایت و ثبت دامین، استفاده از یک طراحی مناسب است. برای طراحی می توانید خودتان وارد عمل شوید و آرام آرام بیاموزید و سایت خود را طراحی کنید.

اما بهترین کار استفاده کردن از یک مشاور با تجربه و یک طراح سایت خوب و متخصص است. یک طراح متخصص می تواند به بهترین شکل و با توجه به نوع فعالیت کاری شما اقدام به طراحی سایت شما کند. در طراحی سایت و ثبت دامین نکات ریز دیگری نیز وجود دارد که اگر آنها را به درستی رعایت کنید می تواند در نتیجه نهایی تاثیر مثبتی بگذارد.


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ساعت 23:34
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 2 | لينك ثابت
برچسب ها : طراحي سايت و ثبت دامين,آموزش طراحي سايت و ثبت دامين,طراحی سایت هتل,

طراحی سایت ثبت شرکت اولین قدم برای فعالیت یک شرکت در اینترنت است. طراحی سایت ثبت شرکت باعث افزایش بازدید کالا و تعامل با مشتری می شود.

طراحی سایت ثبت شرکت

یکی از نقاط ضعف شرکت ها در دنیای امروز، حضور نداشتن آنها در دنیای تحت وب می باشد که باعث فاصله ی آنها با رقبایشان شده است. طراحی سایت ثبت شرکت برای حضور فعال، افزایش بازدید خدمات شرکت و در دسترس بودن خدمات شرکت بوده و از ملزومات ایجاد یک شرکت می باشد.

معرفی طراحی سایت ثبت شرکت

دنیای امروز، دنیای اینترنت و خدمات آنلاین بوده و کسب و کار هایی که خود را با این دنیا همگام نکنند محکوم به فنا هستند. امروزه بسیاری از افراد خدمات، کالاهای مورد نیاز، اطلاعات و داده ها، اخبار و دیگر نیاز های روزمره ی خود را از طریق اینترنت جستجو و برطرف می کنند.

شیوه و روند کسب و کار شرکت ها در فضای آنلاین در کنار روند آنها در دنیای حقیقی بسیار مهم بوده و هر شرکتی برای رسیدن به اهداف بزرگ خود و رقابت در بازار و پیشی گرفتن از رقبای خود نیاز به فعالیت موثر در دنیای وب دارد. یکی از راه های موثر برای معرفی کردن خدمات و کالا هایی که یک شرکت ارائه می کنند و ارتباط موثر و متقابل با مشتریان، معرفی کالا ها و خدمات و ارتباط با مشتریان در فضای گسترده ی اینترنت می باشد.

اولین قدم برای یک شرکت جهت فعالیت در اینترنت، راه اندازی یک سایت رسمی برای شرکت و ثبت شرکت آنلاین است تا مشتریان و کاربران بتوانند یک مرجع رسمی از شرکت را در فضای اینترنت داشته باشند و با آن در تعامل باشند. طراحی سایت شرکتی از گام های مهم پیشرفت یک شرکت در جامعه ی آنلاین می باشد.

هدف از طراحی سایت ثبت شرکت

  • طراحی سایت ثبت شرکت باعث می شود فعالیت شرکت شما محدود به فضای حقیقی نشود و در فضای آنلاین که امروزه بستر بسیاری از کسب و کار ها نیز هست فعالیت موثر داشته باشد.
  • سایت شرکتی باعث افزایش بازید مشتریان از کالا یا خدمات ارائه شده توسط شرکت می شود و این افزایش بازدید باعث افزایش بهره وری شرکت می شود.
  • اگر شرکت شما کالایی را ارایه می دهد، یک سایت شرکتی می تواند فروش کالا های شما را بسیار اسان تر و در دسترس تر کند. مشتریان هم به خرید آسان و بدون اتلاف وقت و هزینه های اضافی رفت و آمد گرایش بیشتری دارند که باعث افزایش فروش کالای شما می شود.
  • یک سایت شرکتی موفق می تواند در کنار کالا و خدماتی که ارائه می دهد، از طریق تبلیغات در فضای مجازی هم برای شرکت شما سود آوری داشته باشد و با قرار دادن تبلیغات مختلف در سایت خود کسب درآمد کنید.
  • آوردن خدمات و اطلاعات در بستر اینترنت باعث می شود نیاز به بایگانی کاغذی نداشته باشید و در مصرف کاغذ صرفه جویی کنید که هزینه های شما را کاهش می دهد.
  • با بهینه سازی سایت خود طبق الگو ها و قوانین گوگل سایت شما دارای رتبه بندی بسیار خوبی در موتور جستجوی گوگل خواهد بود که باعث می شود کاربرانی که به دنبال خدمت یا کالایی که شرکت شما و شرکت های دیگر ارائه می دهند ابتدا سایت شما را ببیند و این شانس شما را برای ارائه خدمات یا فروش کالاهایتان افزایش چشم گیری می دهد.

مزایای طراحی سایت ثبت شرکت

طراحی سایت ثبت شرکت این امکان را برای مشتریان فراهم می آورد که کالا ها، خدمات و اطلاعات مورد نیاز خود را در هر زمان از شبانه روز و در مکانی که قرار دارند در دسترس داشته باشند که باعث افزایش اعتبار شرکت نزد مشتریانش می شود.

هر شرکتی برای معرفی خود به جامعه نیاز به تبلیغات گسترده دارد که می  تواند توسط اگهی های تلویزیونی، بیلبورد ها و دیگر امکانات انجام شود اما به جرئت می توان گفت که امروزه پربازده ترین راه برای افزایش مشتری و معرفی شرکت به کاربران تاسیس سایت شرکتی می باشد که اولا تبلیغات آن همیشگی است و ثانیا بسیار کم هزینه و مقرون به صرفه است.

بدون طراحی سایت ثبت شرکت، شرکت شما در بازار رقابتی از رقبای خود عقب خواهد ماند. رقبای شما می توانند تمامی مراحل معرفی تا فروش خدمت را توسط سایت خود انجام دهند و شما هم نیاز دارید تا همگام با آنها در این مسیر قدم بردارید و تعاملی را بین شرکت و مشتریان ایجاد کنید تا مشتریان به شما اعتماد کنند و بدانند که شما پاسخگوی سوالات و اشکالات آنها هستید.

نکاتی که باید در طراحی سایت ثبت شرکت رعایت کنید!

یکی از اصولی که باید در طراحی سایت ثبت شرکت خود رعایت کنید این است که باید سایت شما بسیار جذاب باشد و کاربر را برای استفاده از سایت و خمات شما ترغیب کنید که در این جهت باید نکاتی را رعایت کنید:

  • سایت شرکتی حتما باید ریسپانسیو باشد و در دستگاه های مختلف نظیر موبایل، تبلت و کامپیوتر دارای ظاهر منظم و یکپارچه و بدون بهم ریختگی باشد.
  • از رنگ های مناسبی در طراحی سایت ثبت شرکت استفاده کنید و استفاده از رنگ های متناسب با لوگوی شرکت هم می تواند ایده ی جذابی باشد.
  • سعی کنید سایت اختصاصی شرکت خود را داشته باشید و به دنبال سایت های آماده نروید. سایت شما معرفی و برند شما در اینترنت است پس باید خاص و مختص به شما باشد.
  • سایت خود را مطابق دانش تمام مشتریان خود طراحی کنید تا مشتریان در حین استفاده از سایتتان دچار سردرگمی و مشکل نشوند.
  • سایت شرکت شما باید صفحه درباره ما و اطلاعات تماس داشته باشد و امکان درج نظر در رابطه با محصول را به مخاطب بدهد.
  • ایجاد صفحه اخبار شرکت هم خالی از لطف نیست.

اطلاعات لازم برای ثبت شرکت آنلاین

برای ثبت آنلاین شرکت خود باید اطلاعاتی را با دقت تکمیل کنید که به تعدادی از آنها می پردازیم:

در مرحله ی اول باید نوع شرکت را برای ثبت شرکت تعیین کنید و مرحله بعد برای ثبت شرکت، انتخاب نام مناسب می باشد که باید از نام های فارسی با حداقل سه سیلاب استفاده کنید. سپس باید موضوع فعالیت خود را مشخص کنید.

با توجه به موضوع فعالیت شما، باید بررسی شود که آیا به مجوز خاصی نیاز دارید یا خیر. یکی دیگر از مراحل ثبت شرکت آنلاین مشخص کردن سرمایه ها و سهم ها می باشد. از نکات مهم ثبت شرکت اطلاعات تماس شرکت می باشد. لازم به ذکر است که باید شرکا و اطلاعات کامل آنها را نیز برای ثبت شرکت خود بیان کنید.


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ساعت 23:25
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 2 | لينك ثابت
برچسب ها : طراحي سايت ثبت شرکت,آموزش طراحي سايت ثبت شرکت,طراحی سایت مدرسه,

طراحی سایت استاتیک خدمتی است که رقابت در عرصه اینترنت را موازی با نیاز کاربر ممکن می سازد. طراحی سایت استاتیک از تخصص های ما برای کسب و کارهای اینترنتی است.

طراحی انواع سایت استاتیک جهت کسب و کار اینترنتی به صورت تخصصی

طراحی سایت استاتیک در قالب ارائه خدماتی مشتری محور ارائه می شود. این نمونه سایت ها از مزایایی برخوردارند که لازمه ی حضور و رقابت در عرصه اینترنت دارا بودن ویژگی هایی موازی با نیاز کاربر است.

آیا به عنوان یک شخص حرفه ای تمایل دارید سایت شما در مرور گر ها و دستگاه های مختلف متفاوت باشد؟ اصولی که ما در طراحی سایت استاتیک به کار می بریم می تواند این امر را ممکن سازد.

طراحی سایت استاتیک

در راه اندازی انواع سایت این نکته مد نظر قرار می گیرد که نما و ویوی سایت، ویترین کار و حرفه ی شما محسوب می شود. در بدو ورود به هر سایتی موضوعی که پیش از هر چیز بازدید کننده را جذب یا دفع می کند، شکل ظاهری سایت است، چینش و نمای سایت اولین وجه معرفی سایت شماست.

این که چه ترفند و دیزانی را برای این ویترین به کار ببرید معرف برند شماست و طراحی چنین سایت هایی حرفه ای تخصص ماست. در طراحی سایت استاتیک چینش و جایگذاری المان ها به شیوه ای است که افرادی که به سایت جذب می شوند و وارد بخش محتوایی سایت می شوند، ذهنیتی خوشآیند از شما پیدا خواهند کر که این امر ارتباط مستقیمی با دیزاین ظاهری سایت شما دارد.

طراحی سایت تخصصی

طراحی سایت استاتیک، داینامیک و یا یک طرح هیبرید هر کدام قابلیت استفاده برای امور مختلف را دارد. اما پیشنهاد نهایی برای یک سایت تخصصی چیست؟ پاسخ مشخص است برای طراحی وب سایت تخصصی لازم است طراحی را انتخاب کنید که در تمام ابعاد مانتیورها فراخوانی مناسبی داشته باشد.

وب سایت های استاتیک دارای یک مجموعه عرض (قابلیت های تعریف شده برای وب سایت) هستند که موجب می شود تغییر اندازه مرورگر و یا مشاهده ی آن بر روی دستگاه های مختلف یکسان باشد. این موضوع در واقع با تنظیم اسکرول افقی صورت می پذیرد ما در طراحی سایت استاتیک به شیوه ای این امکان را برای سایت های تخصصی فراهم می آوریم که در تمام دیوایس های مختلف سایت به صورت ریسپانسیو و استاتیک بدون تغییر به نمایش درآید و این امر در گوشی های هوشمند نیز صادق است.

در صورتی که شاهد خواهید بود در سایت های غیر استاتیک عرض سایت ها برای مرورگرهای مختلف، متفاوت است و ستون ها نسبت به یکدیگر در مرورگرهای مختلف اختلاف فاحشی دارد. اما وب سایت های استاتیک سازگار از نظر نمایش داده های رسانه ای برای اندازه ها در دستگاه خاص، نظیر مانیتورهای کوچک و تلفن همراه نمایش داده می شوند.

این وب سایت های پاسخگو و واکنش گرا به جهت نمایش اطلاعات رسانه ای برای کنترل و طراحی و محتوای سایت بهترین نمونه سایت ها برای مرورگر و یا دستگاه های مقیاس پایین محسوب می شود.

کسب و کار اینترنتی

آیا اطلاع داشتید که تمام بحث طراحی وب سایت به قابلیت استفاده از آن ختم می شود؟ کاربران وب سایت متغیر های مختلفی را برای کارا بودن سایت در نظر می گیرند. این امر در سایت هایی که برای کسب و کار های اینترنتی طراحی می شود بیشتر خود را به نمایش می گذارد، در طراحی سایت استاتیک، طراحی اختلاف پتانسیل مواردی از قبیل وضوح صفحه، انتخاب مرور گر، تعداد مرورگر، نوار ابزار اضافی در مرور گر (تاریخچه، نشانک ها و …)، سیستم عامل و سخت افزار را در نظر می گیرد.

این موارد در کسب و کار های اینترنتی به دلیل کثرت مخاطب و نیاز سایت بسیار حایز اهمیت است. برای کسب و کار اینترنتی طراحی سایت استاتیک به شما پیشنهاد می شود به این دلیل که این سایت به جهت قابلیت های مختلف نمایشی منجر به فراهم آوردن امکان استفاده از سایت در صفحات متعدد با ابعاد مختلف را دارد به شیوه ای که تمام امکانات برای کاربر به نمایش در آید و در دسترس قرار گیرد.

چیدمان سایت استاتیک

چیدمان سایت استاتیک به صورتی است که عرض استاتیکی در آن در نظر می گیرند و این بسته به قابلیت های قالبی است که برای این امر در نظر گرفته شده است و اجزای آن استاتیک است اما تنظیمات سیالی دارد که منجر به حرکت و تغییر در صفحات مختلف می شود.

به صورتی که بازدید کنندگان در هر صفحه ای سایت را به همان شکل مشاهده نمایند و وضوح صفحه نمایش هم برای همه یکسان می باشد. طراحی سایت استاتیک مزایای دیگری نیز دارد که می توان به سئوی مناسب این سایت ها اشاره کرد و این بدین معناست که این سایت ها براحتی در مرورگر ها تعریف می شوند و امتیاز بیشتری نسبت به سایت های غیر ریسپانسیو دارند.

با توجه به این که بیشترین کاربرد را در زندگی امروزی استفاده از موبایل (برای دسترسی به اینترنت) دارد، این مطلب بسیار مهم است که سایت تان ریسپانسیو باشد. نتایج نمودارها نشان می دهد که سایت های استاتیک ۹۰ درصد بیشتر و در زمان کمتری برای مرورگرها سئو شده و در صدر جستجوی کاربران قرار می گیرد همینطور نتایج حاکی از این است که بازدید کنندگان این سایت ها حدود ۷۰ درصد بیشتر هستند.

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت استاتیک با پایین ترین نرخ این امکان را برای شما فراهم می آورد که خیلی زود وارد دنیای وسیع اینترنت شوید و به راحتی کسب و کار خود را معرفی نمایید. طراحی سایت ثایت ارزان این امکان را برایتان فراهم می آورد که به سرعت نرخ بازدید سایت خود را بالا ببرید و این تعداد بازدید کننده به کاربر دایمی و مشتری شما تبدیل شوند.

اهمیت استفاده از سایت ثایت در این است که افراد اغلب خدمات را (برای دسترسی آسان و راحت) در اینترنت جستجو می کنند و اغلب به دنبال جواب سوالاتشان و رفع نیازهایشان به اینترنت پناه می برند و این بستر مناسب ترین بستر برای اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از سرویس یا محصولات و خدمات شما است.

پیدا کردن مشتری جدید برای سایت منجر به سود بالا نیز می شود. مدرن بودن و ریسپانسیو بودن نکات مهمی است اما برای تبدیل بازدید کننده به مشتری لازم است از فن باز طراحی سایت استفاده نمایید این امر این گونه میسر می شود که شما خبرنامه ای در سایت خود قرار دهید یا از کاربر بخواهید اکانتی در سایت شما بسازد و یا ثبت نام کند و در سایت عضو شود. محصول خریداری کند و یا ایمیل ثبت کند.

سایت استاتیک معمولا پذیرای نرخ بازدید کننده ی بالاتری هستند که این امر به دلیل قابلیت های این نوع سایت ها می باشد.


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ساعت 23:19
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 2 | لينك ثابت
برچسب ها : طراحي سايت استاتيک,آموزش طراحي سايت استاتيک,طراحی سایت ارزان,

طراحی سایت تبلیغات کلیکی از راه های موجود برای کسب درآمد از تبلیغات است. در این مقاله به طراحی سایت تبلیغات کلیکی و مزایای داشتن این نوع سایت می پردازیم

طراحی سایت تبلیغات کلیکی

امروزه با پیشرفت اینترنت و حضور اکثر افراد در این فضا، کسب و کارهای آنلاین به سرعت پیشرفت می کنند و تبلیغات اینترنتی نیز جای سایر انواع تبلیغات را می گیرند. تبلیغات کلیکی یکی از انواع تبلیغات اینترنتی است و شما با طراحی سایت تبلیغات کلیکی می توانید به عنوان مجری تبلیغات کلیکی فعالیت کنید و به کسب درآمد بپردازید. در این مقاله توضیحاتی در رابطه به تبلیغات کلیکی ارائه می دهیم و سپس چگونگی کسب درآمد از طریق طراحی سایت تبلیغات کلیکی و مزایای آن را توضیح می دهیم. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یا ppc یکی از انواع تبلیغات اینترنتی است که در آن هزینه ی تبلیغات بر اساس تعداد کلیک روی تبلیغات مشخص می شود. در این نوع تبلیغات به ازای هر کلیک، مبلغی مشخص می شود و هزینه تبلیغات با جمع مبالغ کلیک ها مشخص می شود. تبلیغات کلیکی به مخاطبان زیادی در سطح اینترنت نشان داده می شود و می تواند روش موثری برای جذب مشتری باشد. این نوع تبلیغات توسط موتورهای جستجو و یا صاحبان سایت ها قابل انجام است و یک شیوه رایج و پر استفاده از تبلیغات دیجیتال است.

زمانی که کاربران روی یک تبلیغ کلیکی کلیک می کنند، وارد صفحه ای می شوند که سفارش دهنده تبلیغات لینک آن را داده است و مبلغی از حساب سفارش دهنده به حساب مجری تبلیغات منتقل می شود. با توجه به اینکه پرداخت هزینه به ازای تعداد کلیک ها است، خیلی از کسب و کارها این راه را بهترین نوع تبلیغات می دانند و معتقدند هزینه ی آن به صورت منصفانه تری محاسبه می شود.

طراحی سایت تبلیغات کلیکی

همان طور که گفتیم مجری تبلیغات کلیکی می تواند یک وبسایت اینترنتی یا یک موتور جستجو باشد. در ایران هم این موضوع تا حد زیادی جا افتاده است و قدمت چند ساله دارد. با طراحی سایت تبلیغاتی کلیکی شما می توانید مجری این نوع تبلیغات باشید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید. با توجه به اینکه این نوع تبلیغات یکی از روش های رایج تبلیغات اینترنتی است، خیلی از افراد هزینه های زیادی برای این کار انجام می دهند که این خود می تواند مهری تاییدی بر درآمد بالای سایت تبلیغات کلیکی باشد.

با توجه به اینکه در این زمینه سایت های قدرتمند کمی در ایران وجود دارد، با طراحی سایت تبلیغات کلیکی و ارائه خدمات مناسب می توانید مشتریان زیادی را برای خود داشته باشید و از این طریق درآد قابل قبولی کسب کنید.

یک سایت تبلیغات کلیکی چه امکاناتی می تواند داشته باشد؟

امکاناتی که سایت تبلیغات کلیکی می تواند داشته باشد، به خواسته ها و بودجه مورد نظر شما بستگی دارد. اگر حاضر باشید هزینه مناسبی برای طراحی سایت تبلیغات کلیکی انجام دهید، وب سایت شما می تواند بخش های زیر را داشته باشد:

  • قابلیت ایجاد کمپین های تبلیغاتی در داخل سایت
  • قابلیت تشخیص کلیک های واقعی از کلیک های تقلبی
  • ارائه گزارشی کامل از درآمد ها و هزینه های انجام شده در بخش های مختلف
  • قابلیت ایجاد اسکریپت های نمایش بنر
  • ارائه گزارش کامل و دقیق از کلیک های انجام شده روی هر تبلیغ

در صورتی که با طراحی سایت تبلیغات کلیکی خدمات مناسبی ارائه دهید، مخاطبان زیادی به سمت شما می آیند و شما می توانید با اولویت قرار دادن مشتری مداری، این مخاطبان را به مشتریان دائمی سایت خود تبدیل کنید.

طراحی سایت تبلیغات کلیکی چه مزایایی دارد؟

تبلیغات کلیکی با داشتن امکاناتی مانند تنظیم زمان و تنظیم موقعیت مکانی دست صاحبان کسب و کار اینترنتی را برای نمایش تبلیغات خود باز می گذارد و به همین دلیل است که طرفداران زیادی در نقاط مختلف دنیا دارد. اگر بخواهیم به مهم ترین مزایای داشتن یک سایت تبلیغات کلیکی اشاره کنیم، می توانیم از کسب اعتبار برای شما و دسترسی به جامعه بزرگ مخاطبان اینترنتی اشاره کنیم. در ادامه این مقاله به تشریخ برخی مزایای طراحی سایت تبلیغات کلیکی اشاره می کنیم.

  1. دسترسی به جامعه بزرگ مخاطبان اینترنتی

امروزه اکثر افراد به اینترنت دسترسی دارند و اکثر کسب و کارها ترجیح می دهند از تبلیغات اینترنتی به جای سایر انواع تبلیغات استفاده کنند. همین موضوع سبب می شود تا شما بتوانید به عنوان یک سایت ارائه دهنده تبلیغات اینترنتی، این افراد را به سمت خود بکشانید و آن ها را به مشتری های دائمی خود تبدیل کنید.

البته این موضوع نیازمند داشتن یک وب سایت حرفه ای برای تبلیغات است و شما باید طراحی این سایت را به فرد یا شرکت معتبری واگذار کنید.

  1. کسب اعتبار

حضور شما و کسب و کارتان در فضای اینترنت به خودی خود باعث کسب اعتبار برای شما می شود. این اعتبار زمانی که شما یک سایت حرفه ای داشته باشید، بیشتر هم می شود و شما می توانید از این طریق خود را به درآمدهای بیشتری برسانید. برای مثال زمانی که شما خدمات مناسبی به کاربران خود ارائه دهید و رضایت آن ها را کسب کنید، این افراد شما را به عنوان یک سایت معتبر به اطرافیان خود معرفی می کنند و برخی از این افراد به مشتریان شما تبدیل می شوند.

  1. امکان ارتباط مناسب با مشتریان

با توجه به اینکه در ایران سایت های معتبر زیادی در زمینه تبلیغات کلیکی وجود ندارند، با طراحی سایت تبلیغات کلیکی شما می توانید تعداد زیاد از کسب و کارهای ایرانی را به مشتریان خود تبدیل کنید. با توجه به فارسی بودن سایت شما، امکان برقرای ارتباط با شما آسان تر می شود و کاربران ایرانی راحت تر می توانند از خدمات سایت و خدمات مربوط به پشتیبانی سایت استفاده کنند.

علاوه بر این به علت وجود محدودیت های موجود در زمینه انتقال پول از خارج کشور، افراد زیادی ترجیح می دهند از سایت های ایرانی استفاده کنند و از محدودیت های موجود در این زمینه در امان باشند.


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ساعت 23:13
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 2 | لينك ثابت
برچسب ها : طراحي سايت تبليغات کليکي,آموزش طراحي سايت تبليغات کليکي,طراحی سایت تبلیغاتی,

با افزایش درخواست ها جهت طراحی سایت تجارت الکترونیک ، طراحان سایت نیز در آن خبره تر شده اند. اما نکاتی در طراحی سایت تجارت الکترونیک برجسته تر هستند.

طراحی سایت تجارت الکترونیک

طراحی سایت تجارت الکترونیک راهکاری آسان است تا از یک کسب و کار و تجارت یکنواخت به کسب و کار اینترنتی روی آورید. امروزه از فروشگاه های بزرگ و زنجیره ایی گرفته تا فروشگاه های کوچک، همگی امکان آن را دارند تا فروشگاه خود را به صورت آنلاین راه اندازی کنند. البته با پیشرفت در حوزه برنامه نویسی نیز، طراحی سایت فروشگاهی نیز راحت تر شده است.

نخستین تصویری که از یک سایت تجارت الکترونیک می توان داشت این است که، سایتی مهیج و پر از محصولات متنوع و جذاب است که خریداران با صرف کمترین زمان می توانند سفارشات خود را ثبت و سپس دریافت نمایند. اما برای فروشگاه ها و مراکز مختلف که قصد دارند محصولات خود را از طریق تجارت الکترونیک به فروش برسانند، سایت تجارت الکترونیکی سایتی است که قدرت آن را دارد تا به عنوان یک رابط قوی بین عرضه کننده و مشتری قرار گیرد. در واقع یک لبهٔ قوی و حرفه ایی بین عرضه کننده و مشتری است که امکان معروف شدن برند ها و تولیدی های مختلف را فراهم آورده است.

بهترین نکات برای طراحی سایت تجارت الکترونیکی:

چه چیز هایی را باید قبل از طراحی سایت تجارت الکترونیک بدانیم؟ و چه مواردی را باید در هنگام طراحی سایت رعایت کنم؟ ۷ مورد از اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام طراحی سایت تجارت الکترونیک به آنها توجه داشت را بررسی می کنیم. برای طراحی سایت تجاری قدرتمند و هدف گرا نیاز است که این هفت مورد را در چک لیست خود داشته باشید:

نکات قبل از بازدید:

  1. معرفی برند و شرکت تولیدی:

وب سایت باید ماهیت شرکت را بازتاب دهد و در واقع متناسب با کاربردهای محصولات و مصرف کنندگان طراحی شود. اینکه آیا وب سایت دارای گرافیک قدرتمند و ترکیب رنگی های جذاب باشد یا ساده و مینیمال باشد به ماهیت محصول و برند برمی گردد. زمانی که یک شرکت و یا برند شناخته شده و یکپارچه باشد، طراح سایت نیز راحت تر می تواند آن را معرفی کند.

  1. طراحی سایت تجارت الکترونیک به صورت ریسپانسیو:

با توجه به افزایش ترافیک استفاده از گوشی های همراه، تنها معیار در طراحی وب سایت نباید نمایش آن بر روی دسکتاپ باشد. طراحی سایت تجارت الکترونیک باید به گونه ایی باشد که بر روی تمامی دستگاه ها نمایش داده شود؛ صرف نظر از اندازه صفحه نمایش. آمارها نشان داده است که از هر ۵ نفر ۳ نفر بر روی تلفن همراه خرید اینترنتی انجام می دهند. پس اگر طراحی سایت ریسپانسیو نباشد نزدیک به ۴۰ درصد از بازدید کنندگان از خرید منصرف می شوند.

۳-UI و UX قدرتمند:

تمرکز شرکت باید بر روی تقاضای مشتریان باشد. یعنی کاربر چه امکاناتی را از سایت می خواهد. اگر سایت بیش از حد ظریف و گرافیکی باشد ممکن است توجه مخاطب را از محصولات عرضه شده دور کند. هدف از طراحی سایت باید معرفی محصولات و متقاعد کردن کاربران برای خرید محصولات باشد. نباید مخاطب صرفا فقط برای یک بازدید جزئی به سایت مراجعه کند، پس در نتیجه نیاز به ui و ux قدرتمند برای معرفی محصولات می باشد.

 

  1. تولید محتوای با کیفیت

موتور جستجوگر نقش بسیار مهمی در شناساندن شما به مشتری دارد. پس از استانداردهای مطابق با موتورهای جستجو و یا اصطلاحا سئو (seo) برای درج محتوای مطلوب استفاده کنید. سئوی خوب می تواند سایت شما را در صفحه اول موتورهای جستجو قرار دهد. اینگونه کاربر با یک کلیک ساده می تواند به شما بپیوندد و با برند و محصولات شما آشنا شود.

نکات بعد از بازدید از سایت:

  1. روند پرداخت امن و یکپارچه:

خریدار باید از لحظه ایی که از سایت شما دیدن می کند تا زمانی عملیات خروج را انجام می دهد نسبت به خرید کردن مشتاق باشد. بعد تکمیل سبد خرید کاربر انتظار دارد که پرداخت آنلاین را از طریق یک درگاه پرداخت امن انجام دهد. مطمئنا هیچ کسی دوست ندارد با پول خود ریسک کند، پس اگر پرداخت از طریق درگاه امنی انجام شود، کاربر برای بارهای بعدی نیز نسبت به خرید از سایت شما ترغیب می شود.

  1. سرعت بالای سایت در پاسخگویی:

امروزه با افزایش فروشگاه های اینترنتی و تجارت الکترونیک، چندین سایت وجود دارند که محصولات مشابه را عرضه می کنند. یعنی کاربران امکان این را دارند تا سایت های دلخواه را برای خرید کردن انتخاب کنند. بعد از بازدید از سایت اگر کاربر زمان زیادی را در جستجوی محصول باشد و با سرعت پایین سایت مواجه شود مطمئنا از خرید منصرف می شود. به همین دلیل نزدیک به ۹ درصد از کاربران به دلیل پایین بودن سرعت سایت از خرید کردن منصرف می شوند و سایت دیگری را انتخاب می کنند.

  1. ارائه خدمات شخصی سازی برای کاربران:

غول های تجارت الکترونیک در دنیا مانند آمازون امکان شخصی سازی محصولات را بر اساس علایق کاربران فعال کرده اند. از طریق شخصی سازی کاربران می توانند محصولی را که مد نظر دارند بر مبنای علاقه خود محدود کنند. مثلا رنگ یا سایز و یا موارد جزئی و کلی دیگر.

ابزارهای مهم برای بازاریابی در طراحی سایت تجارت الکترونیک:

CMS مرسوم ترین ابزار است که می تواند طراحی سایت تجارت الکترونیک را تا حد بالایی معروف کند. محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی عرضه می شوند باید با جزئیات معرفی شوند و کاربر را جذب کنند. ابزار بعدی که امروزه خیلی پر استفاده هستند، صفحات تبلیغاتی هستند که با مجوز گرفتن از کاربر باز می شوند.

در این صفحات تبلیغاتی می توانید سایت و محصولات را معرفی کنید. یکی از مهمترین ابزارهایی که حتی به صورت غیر مستقیم و بدون مراجعه به وب سایت می توانید محصولات خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهید، شبکه های اجتماعی هستند.

با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانید محصولات و برند خود را بیشتر معرفی کنید و آمار کاربران سایت را افزایش دهید. دنیای تجارت الکترونیک به سرعت در حال پیشرفت است، پس با استفاده از این ابزارها سایت خود را به همگان معرفی کنید.

رعایت قوانین کسب و کار در طراحی سایت تجارت الکترونیک:

با توجه به اینکه اعتماد مخاطبان نسبت به فروشگاه های آنلاین سخت تر جلب می شود، پس باید از قوانینی که برای کسب و کار تجارت الکترونیک تعریف شده اند پیروی کنید تا مخاطب را جذب کنید. مدیریت سایتی که به صورت آنلاین محصولات خود را عرضه می کند سخت تر از فروشگاه های واقعی است.

پس باید نهایت تلاش را در جلب اعتماد مشتریان در کسب و کار اینترنتی انجام دهید. اینکه فضایی ایمن را برای جستجو، بازدید و خرید در سایت خود فراهم آورید یعنی سایت با کیفیتی دارید. از محصولات یکنواخت در سایت نیز استفاده نکنید و تنوع را در محصولات رعایت کنید. طراحی سایت تجارت الکترونیک امروزه مبدل به یک حرفه بسیار کارآمد و کاربردی شده است.


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ساعت 23:08
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 4 | لينك ثابت
برچسب ها : طراحی سایت تجارت الکترونیک,آموزش طراحی سایت تجارت الکترونیک,طراحی سایت مدرسه,

آموزش کامل طراحی سایت ثبت دامین و چگونگی استفاده از اصول طراحی سایت ثبت دامین برای کسب رتبه بالا در بین وب سایت های موجود و رقبای دیگر.

طراحی سایت ثبت دامین

هر شرکت نوپا و تازه تاسیس ( استارتاپ ) اولین چیزی که به آن نیاز دارد طراحی سایت ثبت دامین است. شرکت های قدیمی تر نیز، امروزه به دلیل ورود تعداد زیاد شرکت های استارتاپی به عرصه رقابت برای عقب نماندن از رقبای خود باید هر چه زودتر اقدام به طراحی سایت برای شرکت خود کنند.

طراحی سایت یک اقدامی است که نیازمند ثبت دامنه ( Domain ) است. در این مطلب می خواهیم به تعریف و مفهوم دامنه سایت، خرید دامنه و چگونگی ثبت دامین برای وب سایت ها بپردازیم.

ثبت دامین یا دامنه چیست:

شرکت ها برای طراحی سایت خود در ابتدا نیازمند خرید دامنه و ثبت آن هستند. دامنه، نامی است که سایت شرکت ها با آن نام شناخته خواهند شد تا با نام سایت های دیگر تفاوت داشته باشند.

در ابتدا به این نکته اشاره می کنیم که به دلیل آن که کلمه دامنه اغلب در ادبیات جغرافیایی مورد استفاده قرار می گیرد پس به همین دلیل برای جلوگیری از اشتباه در انتقال مفهوم دامنه سایت، برای آدرس وب سایت ها به جای کلمه دامنه، از کلمه دامین استفاده می شود.

برای طراحی سایت ثبت دامین خود، اگر بخواهید دامین تهیه کنید، اصولاً یک دامین دارای یک یا چند بخش است که با نقطه ( دات ) از یک دیگر جدا می شوند، که بخش اول آن، پیشوند دامین است که ماهیت سایت مدنظر را نشان می دهد، بخش دوم نام دامنه ( Domain name ) یا برند دامنه و بخش سوم آن، پسوند دامنه است که حوزه کاری و یا ناحیه جغرافیایی سایت را نشان می دهد.

در ادامه جزییات تمام سه بخش فوق را برایتان توضیح داده ایم و شما حتما در انتخاب نام دامین دقت و وقت کافی را صرف کنید، چرا که برای برتری سایتتان در برابر رقبایتان نام دامین در طراحی سایت از اهمیت خارق العاده ای برخوردار است.

نحوه خرید دامنه برای سایت:

در فرآیند طراحی سایت ثبت دامین، بعد از آن که یک نام دلخواه با توجه به محتوای سایت خود انتخاب کردید باید به دنبال شرکت هایی بگردید که دارای حساب بین المللی هستند و اقدامات ثبت دامین را انجام می دهند.

شما در یکی از این سایت ها عضو می شوید و یک حساب کاربری ( Account ) دریافت می کنید و اقدام به خرید دامنه می کنید به گونه ای که نام مد نظر خود را  در سایت سرچ ( search ) می کنید، اگر قبلاً این نام ثبت نشده باشد شما می توانید آن نام را در طراحی سایت ثبت دامین خود کنید، نکته مهم در ثبت دامین ترتیب اولویت درخواست است، به طوری که اگر دو یا چند شرکت نام مشابه ای را برای دامنه سایت خود درخواست کرده باشند، شرکتی که زودتر درخواست را داده باشد، صاحب آن دامنه خواهد بود و علاوه بر آن، نکته قابل توجه دیگر این است که دامنه سایت ها تاریخ مصرف دارند و بعد از یک دوره زمانی مشخصی منقضی می شوند و شما باید بعد از آن دامین خود را تمدید کنید.

جزئیات چگونگی انتخاب نام دامین مناسب، پیشوندها و پسوندهای موجود را در ادامه برایتان به تفصیل توضیح داده ایم.

روش انتخاب نام دامین مناسب:

در طراحی سایت ثبت دامین نکاتی که برای انتخاب نام دامین سایت خود باید به آن توجه کنید، شامل موارد زیر است:

  • تا جایی که می توانید سعی کنید از حروفی که صدا دار هستند در دامنه سایت خود در کمترین حد استفاده کنید.
  • نامی را انتخاب کنید که متناسب با مخاطبان و جامعه هدفتان باشند. اگر مخاطبان فارسی زبان، سعی کنید از نام های فارسی برای دامین خود استفاده کنید.
  • ممکن است دامینی که برای خود انتخاب کرده اید دارای تشابه اسمی باشد، در صورت بروز این مشکل شما می توانید یک پسوند دیگری را که مرتبط باشد را انتخاب کنید.
  • نامی را انتخاب کنید که بتوانید آن را گسترش دهید، به طوری اگر حوزه ی فعالیت سایتتان بیشتر شد آن نام با فعالیت هایی که در سایت دارید همپوشانی داشته باشد.
  • تا حد امکان تلاش کنید نامی را که انتخاب می کنید، به تلفظ و معنی آن در واژه نامه ها مانند واژه نامه دهخدا و … دقت کنید.

در طراحی سایت ثبت دامین دقت کنید نامی را انتخاب کنید که منحصر به فرد باشد و کمتر کسی آن نام به ذهنش برسد تا از آن استفاده کند، در این صورت نام وب سایت شما به دلیل خاص و منحصر به فرد بودن به راحتی در ذهن ها می ماند و گزینه اول سرچ کاربران خواهد بود.

چگونگی انتخاب پیشوند و پسوند در طراحی سایت ثبت دامین:

پیشوند معمول دامین ها www می باشد، اما برای انتخاب پسوند باید به نوع محتوای سایت خود دقت کنیم. به طور کلی دو نوع پسوند وجود دارد:

Country Top-Level Domain   یا CTLD پسوند هایی هستند که موقعیت جغرافیایی یک سایت را نشان می دهند.

Global Top-Level Domain  یا GTLD پسوند هایی که برای دامنه های جهانی مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور مثال اگر سایت، محتوای تجاری داشته باشد پسوند متداول برای آن com است. ولی بعضی از سایت هایی که در چندین موضوع متفاوت فعالیت می کنند هم می توانند از این پسوند استفاده کنند. برای شرکت هایی که خدمات اینترنتی ارائه می دهند پسوند net، برای سازمان هایی که فعالیت تجاری ندارند و یا غیر انتفاعی هستند پسوند org، برای سایت های آموزشی مانند سایت های آموزش دروس کنکور از پسوند edu، برای نهادها و ادارات دولتی پسوند gov، و برای سایت های که بین المللی هستند پسوند int مناسب است.

علاوه بر این پسوند ها، پسوند های متداول و غیر متداول دیگری وجود دارند که شما می توانید هنگام خرید دامنه برای طراحی سایت ثبت دامین خود به آن ها توجه کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

اینفوگرافیک ( Infographic ) طراحی سایت:

همانطور که گفته شد برای توسعه وبسایت خود باید در طراحی سایت ثبت دامین دقت کافی را به عمل آورید به همین خاطر در ادامه به طور خلاصه و اجمالی اقداماتی را که در طراحی سایت ثبت دامین باید انجام بدهید را به صورت اینفوگرافیک برایتان آورده ایم.


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ساعت 23:01
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 2 | لينك ثابت
برچسب ها : طراحي سايت ثبت دامين,طراحی سایت مذهبی,آموزش طراحی سایت معماری,

تعرفه طراحی سایت به منظور این است که مشتری برای طراحی سایت دغدغه نداشته باشد و با مراجعه به تعرفه طراحی سایت شناخت بیشتری با انواع تعرفه ها پیدا کند.

تعرفه طراحی سایت

آیا قادر به تعرفه طراحی سایت با رعایت تمام جوانب خواهیم بود؟ برای پاسخ به این سوال، پیشنهاد ما به شما این است که با ما در ادامه همراه شوید.

در این برهه از زمان یکی از گسترده ترین و وسیع ترین هزینه ها در مورد ارائه خدمات را می توانید در حوزه های مختلف تعرفه طراحی سایت ببینید. اشخاص مختلفی وجود دارند که به کار طراحی سایت یا وب سایت می پردازند و براساس خدماتی که ارائه می دهند قیمت های مختلف با تعرفه های گوناگونی را در نظر می گیرند. حال در این مقاله به تعرفه طراحی سایت از تمام جوانب نگاهی می اندازیم.

چرا تعرفه طراحی سایت؟!

تعرفه طراحی سایت، مراحل و روش های مشخص و مختص به خود را دارد که تمام این روش ها تا اتمام کار تعرفه طراحی سایت پیاده سازی می شوند.

در هنگام هزینه طراحی سایت اولین و مهمترین کاری که می کنیم این است که نیازمندی های خود را برای طراحی این سایت بشناسیم و برآورد کنیم. اینکه تعرفه طراحی سایت قرار است چه نوع امکانات و کارایی هایی را به کاربران ما بدهد یا در عوض آن چه اطلاعاتی را قرار است به طرف مقابل بدهد.

تمام این نکات که شامل اطلاعات و امکانات طراحی سایت به همراه تقاضای کاربر و یا مشتریان را معمولا در قالب یک پروپوزال در می آوریم و زمانی که به تایید هر دو طرف رسید، تعرفه طراحی سایت را آغاز می کنیم.

تحقیق و بررسی محتوا

بعد انجام مراحل برنامه ریزی به بررسی و تجزیه تحلیل محتوی تعرفه طراحی سایت می پردازیم و بهترین راه را برای چگونگی و نحوه ارائه آن در قالب سایت انتخاب می کنیم. این محتواها می تواند شامل: لوگوی سایت، تصاویر، متن و موارد دیگر باشد.

در نخستین مرحله هزینه طراحی سایت، به طراحی گرافیک سایت پرداخته می شود. در این قسمت از تعرفه طراحی سایت از تمامی صفحات مربوط به وب سایت طراحی اولیه انجام شده و برای کاربری که قرار است مشاهده کند به تصویر کشیده می شود.

عوامل موثر بر قیمت و تعرفه طراحی سایت

قبل از اینکه سایت را طراحی کنید، باید در ابتدا نوع و محتوا سایت مشخص شود. از آنجایی که در این روزها تعداد بسیار زیادی از سایت های مختلف با موضوعات مختلف وجود دارند و هر کدام ویژگی و ساختار طراحی مخصوص به خود را دارند، در نتیجه تعرفه طراحی سایت نیز در اکثر سایت ها متفاوت است.

نکته ای که در اینجا لازم و ضروری است، اینکه باید در تعرفه طراحی سایت استانداردهای عمومی جدا از نوع وب سایت را مد نظر قرار دهیم. مواردی که در طراحی سایت به واسطه زمان و انرژی که صرف آنها می شود استفاده می شود، خود در طراحی و قیمت گذاری سایت مؤثر است و می تواند کسب و کار اینترنتی را رونق ببخشد. علاوه بر این تعداد افرادی که در طراحی سایت حضور داشته اند نیز در هزینه کل و تعرفه طراحی سایت تأثیر می گذارد.

عوامل موثر بر تعرفه

هزینه طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد و به پارامترای مختلفی از قبیل کیفیت، بهینه بودن الگوریتم ها، جذابیت آن و … وابسته است. اما در دنیای اینترنت قیمت ها با هم متفاوت هستند و ممکن است از سایت ارزان مشاهده شود تا سایت هایی که دارای قیمت های بالا و گرانتر هستند.

بازدهی و سرعت سایت تعرفه

مجموعه عوامل مختلفی ممکن است بر روی بازدهی و سرعت یک سایت مؤثر باشند. عواملی که هر کدام به تنهایی ممکن است تاثیری آنچنانی که باید نگذارند، اما در مجموع و روی هم رفته تأثیر ویژه ای بر روی رضایتمندی کاربران و مشتریان سایت داشته باشند.

چنانچه بازدهی سایت شما به طور چشمگیری افزایش یابد علاوه بر اینکه کاربر نهایت رضایت را از سایت شما خواهد داشت، موجب پایین آمدن هزینه های سرور و صرفه جویی در بهره برداری از آن می شود.

طراحی سایت ارزان

طراحی کردن یک سایت حرفه ای تعرفه در حالت کلی مستلزم وقت و هزینه ی زیادی است. این هزینه صرف دستمزد طراح سایت، برنامه نویس، نرم افزارهای خاص، خریدهایی برای قالب، فضا و … می شوند. اما با وجود این تفاسیر می توان از طراحی سایت های ارزان قیمت نیز صحبت به میان آورد. در طراحی سایت ارزان خیلی از فاکتور ها را حذف و یا از آنها چشم پوشی می کنیم.

از جمله کارهایی که برای کاهش تعرفه در سایت ها می توان انجام داد، حذف افزونه هایی است که وجود آنها در طراحی سایت ضرورتی ندارد و به این وسیله هزینه و تعرفه طراحی سایت به مقدار زیادی پایین خواهد آمد.

تعرفه طراحی سایت، سودی هم دارد؟

هنگامی که شرکت یا افراد خاصی برای طراحی سایت اقدام می کند، در واقع می تواند از طریق آن تمامی تعرفه سایت های مختلف را در اختیار کاربران و مشتریان سایت های مختلف قرار دهند.

محتوایی که در سایت طراحی تعرفه گنجانده می شود شامل؛ متن های نوشتاری، فایل های صوتی، تصویر و … هستند، که مشتریان با نام تجاری هر کدام از سایت ها که تعرفه آنها گذاشته می شوند آشنا شوند.

اینفوگرافیک در تعرفه طراحی سایت

در واقع اینفوگرافیک نمایی از یک تصویر است که می تواند معنای چندین مطلب را در خود جای دهد. از طرف دیگر به بیان ساده تر می توان گفت، یک تصویر گرافیکی خاص که در بردارنده ی اطلاعاتی راجع به موضوعی که می خواهیم ارائه دهیم است.

در  طراحی سایت چنانچه ما از اینفوگرافیک استفاده کنیم نه تنها زمان کمتری برای یک موضوع خاص که در اینجا تعرفه سایت های مختلف است ارائه خواهیم داد، بلکه با این کار مخاطبانی که احتیاج به صرف زمان زیادی برای مطالعه کل مطالب را ندارند، با یک نگاه مختصر و ساده به محتوای کل موضوع ما دست می یابند. این روش به دلیل سادگی و در عین حال شفافیتی که دارد یکی از اصول مهم در جذب مخاطبان است.


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ساعت 22:57
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 2 | لينك ثابت
برچسب ها : تعرفه طراحی سایت,آموزش تعرفه طراحی سایت,طراحی سایت مذهبی,
آخرين مطالب ارسالي
» خواص قهوه؛ خاصیت شگفت انگیز قهوه سبز، ترک و اسپرسو تلخ (دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۴۹)
» خواص قهوه؛ خاصیت شگفت انگیز قهوه سبز، ترک و اسپرسو تلخ (دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۴۶)
» چرا باید عسل مصرف کنیم؟ (شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۵)
» انتظارات بیماران و تاثیر آن در ارتودنسی (سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۴)
» ميز صندلي ناهارخوري جديد (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۵)
» مبل رستوراني نظري (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۹:۲۹)
» صندلي ناهارخوري شيک (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۹:۱۱)
» صندلي ناهارخوري شيشه اي (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۸:۵۱)
» صندلی ناهارخوری چهار نفره (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۳)
» صندلي ناهارخوري چوبي جديد (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۲)
» صندلي ناهارخوري چوب راش (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۴)
» صندلي ناهارخوري جک دار (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۴۵)
» صندلي ناهارخوري استيل (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۷)
» صندلي ميز ناهارخوري سلطنتي (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۱)
» ميز و صندلي ناهارخوري (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۳)
» ميز صندلي ناهارخوري جمع و جور (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۷)
» کاهش بیماری های قلبی با ارتودنسی (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۴)
» طرز چيدمان ميز و صندلي ناهارخوري رستوران (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۱)
» طراحي صندلي ناهارخوري سفيد (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۵)
» صندلي ناهارخوري فلزي (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰)

صفحه قبل 1 صفحه بعد
نويسندگان
خبرنامه
جستجو
آخرين نظرات
» دوست - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
اگر به دنبال سرویسی وبلادهی یا سایت ساز رایگان با [ ... ] reenshot/sportblog_index.png https://sportblog.ir

آمار و ارقام سايت
» تاريخ : سه شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
» بازديد امروز : 86
» بازديد ديرور : 31
» بازديد ماه گذشته : 86
» بازديد سال گذشته : 9642
» كل بازديد : 35099

» كاربران آنلاين : 1
» كاربران عضو آنلاين : 0
» كاربران ميهمان آنلاين : 1

» مجموع مطالب : 831
» مجموع نظرات : 1
» تعداد اعضاي سايت : 0

» آي پي شما : 35.171.183.163
» مرورگر : unknown
» سيستم عامل : unknown

» ورودي هاي گوگل امروز : 0
» ورودي هاي گوگل ديروز : 0

» آخرين بروزرساني : ۱۳۹۸/۰۴/۳۱