مجله اینترنتی هیرو

مجله اینترنتی هیرو
مجله اینترنتی هیرو
عضويت سريع
نام کاربري :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ايميل :
نام اصلي :
کد امنيتي :
تبادل لينك اتوماتيك
عنوان :
آدرس :
کد امنيتي :
چت باكس

نام :
وب :
پیام :
2+3=:
 
(Refresh)
بیلاگ
قدرت گرفته از : سرويس سايت ساز بیلاگ

طراحی سایت ربات اینستاگرام

طراحی سایت ربات اینستاگرام، می تواند شروع کننده یک کسب و کار بسیار سودآور باشد. یک وب سایت مدیریت ربات اینستاگرام می تواند با داشتن بخش های اختصاصی خاص که نیازمند یک تیم طراحی حرفه ای می باشد، به راحتی کارفرمایان صفحات اجتماعی اینستاگرام را به سمت مدیریت حرفه ای توسط وب سایت شما سوق دهد.

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب در دنیا می‌باشد و کاربران زیادی همه روزه از این برنامه برای معرفی کسب‌وکار خود استفاده می­کنند، اما مدیریت و پرمخاطب جلوه دادن یک صفحه شخصی در اینستاگرام کار بسیار سخت و دشواری می‌باشد، به همین منظور تیم طراحی ما اقدام به طراحی سایت ربات اینستاگرام کرده و می‌تواند یک مدیریت کامل و خودکار را برای شما و کسب‌وکارتان به ارمغان بیاورد.

شناسایی بازارهای هدف، بررسی رقیبان، فعال بودن و قرار دادن پست‌های روزانه و نظم‌یافته و همچنین همکاری کردن با صفحات دیگر در اینستاگرام، کار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی می‌باشد و شما باید هر روز اینکار را تکرار کنید و شاهد رشد آرام و کند برند خود باشید که با صرف وقت و هزینه اصلا مقرون به صرفه نیست. اما شما می‌توانید با طراحی سایت ربات اینستاگرام این مشکل را حل کرده و یک ابزار هوشمند برای خود برگزینید.

استفاده از ربات اینستاگرام مزایای بسیار زیادی دارد که می‌توانید به راحتی از آنها در تبلیغ صفحه خود و جذب فالور بیشتر استفاده کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید ربات خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که پیج‌هایی با محتوای خاص را بررسی کرده و اقدام به زیر نظر گرفتن آنها کند و یا با برنامه‌ریزی خودکار ربات اینستاگرامی، می‌توانید زمان‌های خاص و مناسب را برای نمایش محتوای خود شناسایی کرده و عمل نشر مطالب را به ربات واگذار کنید.

https://webkavan.com/

چگونه با طراحی سایت ربات اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

در صورتی که می‌خواهید کسب‌وکار حرفه‌ای برای خود راه بیندازید، می‌توانید با طراحی سایت ربات اینستاگرام و فروش اکانت‌های مدیریتی به کارفرمایان صفحات اجتماعی اینستاگرام، اقدام به ایجاد یک کسب‌وکار مستمر و عالی کنید. اما این موضوع نیازمند یک طراحی سایت عالی با جدیدترین تکنولوژی‌های موجود می‌باشد که می‌توانید با کمک گرفتن از افراد حرفه‌ای این حوزه، به کسب‌وکار خود رونق بخشید.

ایجاد بخش مدیریت سرعت کار ربات

وجود بحث‌های امنیتی و سخت‌گیرانه در شبکه‌های اجتماعی بسیار زیاد شده است و کاربرانی که برای افزایش کار خود، فشار زیادی به شبکه‌های اجتماعی و کاربران دیگر وارد کنند، به صورت خودکار بن شده و دیگر توانایی ادامه فعالیت در این مارکت را نخواهند داشت. اما در طراحی سایت ربات اینستاگرام، بخشی باید اتخاذ گردد تا کاربران بتوانند با تنظیم سرعت کار بر اساس نیاز خود یا اجازه دادن به ربات برای تحلیل و بررسی و انجام تنظیمات مناسب، خیال خود را از به وجود آمدن مشکلات مختلف راحت سازند.

بخش تنظیمات فالوی خودکار

بخش فالوی خودکار، این امکان را به کاربر می‌دهد تا با تنظیم تعداد روزانه فالو، ربات را به صورت خودکار برای انجام اینکار تنظیم کرده و خیال خود را برای جمع‌آوری فالوور راحت کند.

تنظیمات تگ‌ها و موقعیت‌های جغرافیایی

یک کاربر در سایت ربات اینستاگرامی خود می‌تواند به راحتی تگ‌ها و موضوعات خود را که مرتبط به صفحه شخصی خود می‌باشد، تنظیم کرده و به ربات دستور جمع‌آوری کاربران و فالو کردن در دسته بندی خاصی را دهد و ربات اینستاگرامی به راحتی می‌تواند بر اساس تگ‌های انتخاب‌شده یا موقعیت جغرافیایی افراد، اقدام به افزایش فالوورهای خود کند و کار خود را به صورت هدفمند پیش ببرد.

تنظیمات بخش کامنت خودکار

نظر دادن در صفحات مختلف در مورد محصولات، حوزه کاری یا تبلیغ صفحه خود در پیج‌های دیگر، می‌تواند بسیار خوب و کاربردی باشد و باعث جذب مخاطب شود، اما باید در نظر داشته باشید که این روش به صورت دستی بسیار سخت و زمان‌بر است و خستگی و دل‌زدگی را در مدیران صفحات اینستاگرامی به وجود خواهد آورد. قسمت کامنت خودکار ربات اینستاگرام می‌تواند بخشی را برای کامنت‌گذاری خودکار برای شما در نظر بگیرد که با قراردادن تعداد زیادی کامنت مثبت و مخاطب‌پسند به صورت تصادفی، ربات را آماده ارسال این کامنت‌ها بر اساس بازار هدف در صفحات شخصی کند. این موضوع می‌تواند کار شما را بسیار سرعت بخشد و به راحتی شاهد افزایش فالوورها و افزایش درآمد خود از کسب‌وکارتان باشید.


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت 0:44
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 1 | لينك ثابت
برچسب ها : طراحي سايت ربات اينستاگرام,تعرفه طراحی سایت,طراحی سایت آموزشی,

طراحی سایت های فروشگاهی باید چگونه باشد؟

طراحی سایت های فروشگاهی باید چگونه باشد؟ : ایجاد یک وب سایت فروشگاهی بزرگ و معتبر تنها با داشتن یک تیم طراحی حرفه ای امکان پذیر است و به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی از محصولات شما دیدن کرده و اقدام به خرید نمایند. از این رو در طراحی وب سایت فروشگاهی باید بسیار دقت نمود.

یکی از روش­های افزایش فروش محصولات اینترنتی، طراحی سایت های فروشگاهی می­باشد. دلیل اصلی طراحی سایت­های فروشگاهی و رشد روزافزون آنها را می‌توان تغییر رویکرد کسب‌وکارها و تبدیل کسب‌وکارهای سنتی به حالت دیجیتالی دانست، در عصر جدید و با ورود تکنولوژی و افزایش محبوبیت فضاهای مجازی، افراد رفته­رفته میل و رغبت بیشتری نسبت به گذشته برای خریدهای اینترنتی پیدا کرده­اند.

به دلیل رشد روزافزون فروشگا­ه­های اینترنتی و رقابت بسیار نزدیک سایت­های فروشگاهی، می­توانید با سفارش طراحی سایت­ فروشگاه ، محصولات و عناوین خود را برند سازی کنید، اما باید در نظر داشته باشید که هرکس و هر تیمی نمی‌تواند یک طراحی سایت فروشگاهی خوب را برای شما انجام دهد. یک طراحی خوب باید دارای اصول و قوانین خاصی باشد و طراحان وب‌سایت از این قوانین بسته به نیازهای کاربر استفاده می‌کنند.

طراحی ساده و شیک، رابط کاربری قوی و بهره­گیری از جدیدترین متد برنامه‌نویسی وب و استفاده از تکنولوژی­های UI و UX می­تواند محیط خوبی را برای کاربران جهت گشت­زنی در بین محصولات شما به وجود آورد، اما این نکات تنها بخش­های مهم طراحی سایت‌های فروشگاهی نیستند و اصول دیگری نیز همانند سئو سایت و بهره­گیری از سایت‌های تجزیه و تحلیل  برای کاهش خطاهای کدنویسی نیز بسیار مهم می‌باشند.

طراحی سایت های فروشگاهی چگونه باید باشد؟

سئو و بهینه­سازی در طراحی سایت های فروشگاهی امری بسیار مهم و کاربردی است، زیرا شما با نوشتن مطالب خوب و ارزنده به کاربران این اجازه را می‌دهید تا مدت­ها در وب‌سایت شما در حال گشت‌زنی باشند و ارزش‌گذاری مطالب و وب‌سایت شما را بالاتر ببرند. در نتیجه شما در نتایج اول جستوجوی گوگل نشان داده می‌شوید، این به معنی دیده شدن بیشتر محصولات شما در موتورهای جستوجو همانند گوگل، یاهو، بینگ و… می­باشد.

همچنین امروزه به دلیل استفاده از پلتفرم­های مختلف و تلفن­های هوشمند، یک وب‌سایت و یک طراح وب­سایت فروشگاهی باید سایت را به صورت کاملا ریسپانسیو طراحی کرده تا هر فرد با هر نوع دستگاهی بتواند به راحتی با وب‌سایت شما ارتباط برقرار کند.

یک طراحی سایت عالی نیازمند تجربه و دانش به‌روز از سوی تیم طراحی می‌باشد، طراحان وب‌سایت‌های فروشگاهی باید توانایی Valid کردن و اعتبارسازی وب‌سایت برای موتورهای جستوجو­گر را انجام داده و با طراحی و استفاده از روانشناسی رنگ‌ها بهترین راه­های جلب توجه بازدیدکنندگان را پیدا کرده و از این طریق وب‌سایت شما را به ویترینی زیبا از محصولاتتان تبدیل کنند.

حال اگر به فکر ایجاد یک کسب­‌وکار دیجیتالی هستید و می­خواهید فروش محصولات خود را افزایش دهید، می­توانید با طراحی سایت‌های فروشگاهی جذاب، این امر را برای خود آسان سازید و به روش‌های جدید کسب‌وکار دست بیابید.

طراحی سایت های فروشگاهی باید چگونه باشد؟ : تجزیه و تحلیل متعدد و پشتیبانی کامل از فروشگاه­های اینترنتی بسیار حائز اهمیت است و فروشندگان باید با تیم‌های طراحی خوش ذوق و متعهد همکاری کنند تا بتوانند محصولات خود را به دیده چشم میلیون­ها کاربر که در حال استفاده از فضاهای مجازی هستند، برسانند. همچنین تولید محتوای مخصوص برای هر محصول و بهینه­سازی آنها می‌تواند فاصله شما را با رقیبان‌تان افزایش دهد. این امر موجب جذب مشتری بیشتر و سود مضاعف خواهد شد که تنها با طراحی سایت‌های فروشگاهی صحیح و بهینه امکان پذیر می‌باشد.

یک وب‌سایت فروشگاهی می­تواند علاوه بر یک ویترین کامل از محصولات، با داشتن یک طراحی خوب و استفاده از اصول روان­شناسی خرید و همچنین استفاده از عناصر بصری جذاب همانند یک فروشنده حرفه­ای و آنلاین در هر ساعت از شبانه روز نیز عمل کند و به کاربران شما سرویس دهد، همچنین یک وب‌سایت فروشگاهی باید شامل بخش­های مختلفی باشد که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت؛

بخش جزئیات محصولات

طراحی سایت های فروشگاهی باید چگونه باشد؟ : مهمترین بخش در یک وب‌سایت بخش جزئیات محصول است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا محصول را به صورت کامل بررسی کرده و با دیدن تصاویر هر محصول اقدام به خرید کنند. در طراحی سایت­های فروشگاهی، طراحان باید محیط‌های جذاب و بسیار خلاقانه‌ای را برای شما ایجاد کنند تا مشتری بتواند به راحتی به آن دسترسی داشته و از خواندن آن احساس رضایت کند.

روش‌های پرداخت

همیشه تنوع و وجود شخصیت‌های مختلف در انسان‌ها باعث شده طراحی سایت با چالش مخاطب‌پسند بودن همراه شود، در طراحی سایت‌های فروشگاهی، باید روش­های متنوع پرداخت مانند انواع درگاه­های بانکی، پرداخت درب منزل، پرداخت به صورت اقساط و… وجود داشته باشد تا کاربران بتوانند به راحتی محصول خود راتهیه کنند، زیرا بزرگترین تبلیغ‌کننده شما مشتریان خود شما می­باشند.

سبد خرید

سبد خرید، در وب‌سایت­های فروشگاهی به کاربران اجازه می­دهد محصولات خود را جمع آوری و بعد از اتمام کار اقدام به پرداخت تمام آنها کند. در طراحی سایت­های فروشگاهی ایده­آل، باید اجازه ویرایش راحت و بسیار ساده به کاربران داده شود تا بتوانند بعد از بررسی سبد خرید اقدام به حذف یا تغییر تعداد محصول کنند و احساس هیچگونه مشکل و سختی را در هنگام کار احساس نکنند.


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت 0:39
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 1 | لينك ثابت
برچسب ها : طراحي سايت هاي فروشگاهي بايد چگونه باشد؟,طراحی سایت فروشگاهی,طراحی سایت آموزشی,

طراحی سایت معماری حرفه ای برای معرفی خدمات ونمونه کارهای شرکتهای معماری ضرورت است.طراحی سایت معماری به شرکتها امکان حضور و رقابت و همگام با دنیای تکنولوژی رامیدهد

طراحی سایت معماری

طراحی سایت معماری با قیمت مناسب گامی است برای مهندسین معمار و شرکت هایشان در نمایش نمونه کارها، طراحی سایت معماری در زمینه های مختلف جهت معرفی آرشیتک ها است.

طراحی سایت معماری با رویکرد اطلاع رسانی و جذب مشتری توانایی این را دارد که خدمات مختلف و متنوع شرکت ها و گروه های معماری را به معرض نمایش بگذارد با توجه به نیاز امروزی افراد و گسترش استفاده از اینترنت می توان با صراحت اعلام کرد هر کسب و کار با هر میزان  اعتباری که دارد اگر در دنیای بزرگ اینترنت حضور نداشته باشد محکوم به شکست است.

طراحی سایت تخصصی

رویکرد طراحی سایت باید به گونه ای باشد که علاوه بر معرفی صحیح و کامل کسب و کار، دور نمای دقیق و جامعی از خدمات کسب و کار ارائه دهد. در طراحی سایت معماری این رویکرد بر گرفته از همین شیوه است. تخصصی ترین و ریزترین خدماتی که توسط سایت های معماری داده می شود نمایش داده می شود. کاربر با هر منظوری که وارد این سایت شده باشد قادر خواهد بود به مواردی که مورد نیازش است به راحتی دسترسی پیدا کند؛ طراحی تخصصی برای سایت معماری شامل تمام موارد نما و بگ گراند می شود.

سایتهای تخصصی علاوه بر کاربر پسند بودن، ویژگی هایی از قبیل معماری صحیح اطلاعات دارند. طراحی سایت معماری علاوه بر این که بعد تبلیغاتی موثری دارد به اعتبار کسب و کار کمک کرده و زمینه های آشنایی و شناخت کامل با تخصص های بخش های زیاد معماری را فراهم می آورد. و به توسعه ی بخش های مختلف شرکت کمک می کند و اهرمی برای ارتقائ شرکت محسوب می شود.

در بخش های مختلف سایت تخصصی معماری کاربر کاتولوگی زنده و جامع و دقیق از تمام کارهای مختلف این هنر بدست خواهد آورد. گستردگی رشته معماری و تنوع ارائه خدمات نیاز به سایت تخصصی را برای این دسته از افراد تبدیل به ضرورتی کرده که لازمه ی معرفی و ارتقائ سطح شغلی و همسو شدن با روند رو به گسترش  حضور در دنیای وب است.

در طراحی سایت معماری چه مواردی معرفی می شود

آنچه ما برای طراحی سایت معماری در نظر داریم  از دو فرمول ثابت پیروی می کند اول تمام موارد که هر کسب و کار نیاز دارد تا به معرفی کامل خود بپردازد؛ با عنوان مثال روزمه ی به صورت صفحه ای اختصاصی طراحی می شود که سوابق کاری در آن ذکر می شود؛ اعتماد مشتری در دنیای وب به میزان افرادی است که قبلا با شما سر و کار داشتند روزمه نشان می دهد شما تجربه ی قبلی در این زمینه داشته اید یا خیر.

مجوزها و افتخارات یک کسب و کار در این بخش لحاظ می شود؛ بخشی برای معرفی شرکت و  کادر فنی و متخصصین این شرکت و تخصص ها و تواناییهای آن ها مشخص می شود و مهمترین بخش سایت بخش ارتباط است این بخش به صورت ویژه پل ارتباطی کاربر با شرکت است. در طراحی سایت معماری روی این بخش حساسیت های ویژه ای اعمال می شود زیرا نقطه ای برای به ثمر رسیدن تمام تلاش های پرسنل و طراح برای معرفی کار و دریافت پروژه است.

بخش مربوط به مشتری در طراحی سایت معماری

دومین فرمول طراحی سایت ما کاربردی بودن وکاربر پسند بودن آن است. کاربر یا فردی که وارد سایت می شود؛ ابتدا با نمای سایت ارتباط برقرار می کند ما در طراحی سایت معماری صفحه ای مختص خدماتی که توسط شرکت ارائه می شود را به معرض نمایش می گذاریم.

دسته بندی های مختلفی برای آن وجود دارد با عنوان مثال انواع پارتیشن بندی؛ نقشه های مختلف معماری؛ بازسازی فضای داخلی و خارجی، انواع دکوراسیون های خانگی تجاری و هر آنچه که ارتباط مستقیمی با رشته ی معماری دارد به تفکیک دسته ها مشخص خواهد شد؛ در بخشهای بعد صفحاتی برای گالری تصاویر و ویدیوها لحاظ می شود که می تواند حاوی فیلم هایی از اجرای تخصصی پروژه ها توسط تیم شرکت باشد و یا متدهای مختلف معماری را همراه دستاوردها و .. به کاربران نمایش دهد این بخش نیز کاربر پسند بوده و نیاز هر شرکت معماری را برای معرفی کامل و جامع از خود مرتفع می سازد .

کسب و کار اینترنتی

می توان گفت یکی از ضرورت های موفقیت در عصر حاضر حضور در دنیای وب است با توجه به گسترش این امر و استفاده ی روز افزون افراد و برطرف سازی نیازهای و موارد مورد نیاز از اینترنت؛ کسب و کاری که در این دنیا پا نگذارد محکوم به شکست است.

فضا به شکلی رقابتی شده است که در صورتی که رویکرد و برنامه ای برای رشد دارید باید آن را اینترنتی کنید. کسب و کار اینترنتی راهی است آسان برای دست یابی به جامعه ی بزرگ و مشتاق دریافت خدمات اینترنتی. موفقیت هر کسب و کاری و رشد و ارتقا آن در گرو تبلیغات جامع و در دسترس بودن آن است. حضور در وادی اینترنتی این دو امکان شگرف را در اختیار هر صنعت و کسب و کاری قرار داده است.

و حال تنها کار این است که در این وادی حضور یابید تا شرایطی برابر با رقبا داشته باشید و توان مقابل و رقابت را بدست آرید . ایده پردازی، خلاقیت و خدمات حرفه ای باید معرفی شود و در دسترس باشد و تنها راه بهینه سازی واکسینه نمودن کسب کار در مقابل از یاد رفتگی حضور است .

طراحی سایت ارزان

حضور در عرصه ای که روزانه بی نهایت کاربر به دنبال جواب سوالاها و دریافت خدمات هستند. هر کسب و کار اینترنتی با هر میزان توانایی و اعتبار نیاز دارد که کسب و کارش را به صورت اینترنتی معرفی و خدماتش را به این شکل عرضه نماید. در کنار شما هستیم تا در این راه تنها نباشید.

طراحی سایت با توجه به زبانی که برای سایت در نظر می گیرید و امکانات آن از قیمت های متفاوتی بر خوردار است اما ما این نوید را به شما می دهیم که در هر زمینه ای که می خواهید فعالیت نمایید با هر بود جه ای این امکان را دارید که سایت تخصصی، شخصی و فروشگاهی خود را داشته باشید.


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت 0:34
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 1 | لينك ثابت
برچسب ها : طراحي سايت معماري حرفه اي,طراحی سایت معماری,آموزش طراحي سايت معماري حرفه اي,

شاید از خودتان بپرسید که طراحی سایت را از کجا شروع کنیم. برای پاسخ به این سوال که طراحی سایت را از کجا شروع کنیم لازم است برنامه نویسی خود را تقویت کنید.

طراحی سایت را از کجا شروع کنیم

طراحی سایت را از کجا شروع کنیم؟ این سوالی است که در ذهن اکثر ما با گسترش فضای مجازی و افزایش کاربرد آن در حوزه های مختلف، بوجود می آید. از آنجایی که سایت ها مهم ترین قسمت از فضای مجازی هستند، در این مقاله ما سعی می کنیم با ارائه ی اطلاعاتی در مورد سایت ها و طراحی سایت به این پرسش پاسخ دهیم.

طراحی سایت چیست؟

وب سایت ها در واقع قسمت هایی از اینترنت هستند که ما می توانیم با تصاحب آن قسمت ها از طریق خرید دامنه و هاست، سایت خود را ایجاد کنیم.

در واقع طراحی سایت پس از ایجاد سایت انجام می شود. طراحی سایت عبارت است از مجموعه کارهایی که برای ایجاد تغییراتی در ظاهر وب سایت می شود. در واقع طراحان سایت بر روی ظاهر، صفحه بندی و در بعضی از موارد روی محتوای وب سایت کار می کنند.

طراحی سایت از یک فرآیند تشکیل می شود که شامل:

  • تولید محتوا
  • لایه سازی صفحات وب
  • طراحی های گرافیکی
  • رعایت اصول سئو
  • فرمت دهی متن، تصاویر، فایلهای صوتی و تصویری و… در جهت تولید صفحه ای که در سایت نشان داده می شود.

می باشد. این پروسه همچنین شامل مفهوم سازی،طرح ریزی و ساماندهی و مدیریت فایل های صوتی و تصویری می شود. معمولا در راه اندازی کسب و کار اینترنتی، برای افزایش بازدهی وب سایت، لازم است تا طراحی سایت تخصصی را فرا بگیرید یا برای طراحی تخصصی سایت، به شرکت های طراحی وب مراجعه کنید.

طراحی سایت را از کجا شروع کنیم؟

در ابتدا برای پاسخ به این پرسش که طراحی سایت را از کجا شروع کنیم باید بدانید که وب سایت ها، به دو نوع طراحی تقسیم بندی میشوند:

  • وب سایت های ثابت یا Static
  • وب سایت های پویا یا Dynamic

در واقع سایت های ثابت، سایت هایی هستند که برای همه کاربران به صورت یکسان نمایش داده می شوند و به طور مثال کاربران نمی توانند در آن ثبت نام کنند و یا نمی توان برای کاربران ثبت نام شده، امتیازاتی را در نظر بگیریم.

سایت های دینامیک اما لیمیت ها و محدودیت های سایت های ثابت را ندارند. به طور خلاصه اگر در زمینه ی طراحی سایت بتوانید به صورت حرفه ای یاد بگیرید، می توانید ویژگی ها و قابلیت های مختلف را بدون محدودیت به سایت خود اضافه نمایید. به طور مثال می توانید قابلیت ثبت نام کاربران، پنل کاربری، ثبت اطلاعات کاربران و … را اضافه کنید.

در ادامه طی هدینگ های مختلف به پرسش طراحی سایت را از کجا شروع کنیم؟ پاسخ خواهیم داد.

آمادگی های لازم برای طراحی سایت

برای اینکه به “طراحی سایت را از کجا شروع کنیم؟” به صورت تخصصی پاسخ دهیم، لازم است یکسری نکات و آمادگی های اولیه را ذکر کنیم که شما باید آنها را بیاموزید:

  • آَشنایی با محیط اینترنت
  • آَشنایی با مرورگرها
  • مشاهده ی نمونه سایت های متفاوت و متنوع
  • فراگیری اصطلاحات اینترنتی و طراحی وب
  • آَشنایی با کامپیوتر
  • تقویت زبان انگلیسی

سپس لازم است تا وارد مبحث HTML شوید و اطلاعاتتان را راجع به آن افزایش دهید. اگر علاقه و پشتکار داشته باشید، می توانید این آمادگی ها را به خوبی فراگیرید.

حال بعد از HTML می توانید سراغ XHTML بروید. قوانین آن را بیاموزید زیرا که در هنگام کد نویسی باید آنها را رعایت کنید.

به عنوان توصیه می توانید برای افزایش سرعت کدنویسی خود، نرم افزارهای DreamWeaver و Expression Web را بیاموزید.

یادگیری کتابخانه ها که مجموعه ای از توابع و کلاس ها هستند و برای افزایش سرعت و بهینه سازی برنامه نویسی ایجاد شده اند.

حال شما با ورود به عرصه ی برنامه نویسی و دنیای وب می توانید پاسخ خود را به پرسش طراحی سایت را از کجا شروع کنیم بدست آورید ، می توانید به سراغ CSS بروید. در واقع CSS برای ظاهرسازی سایت و کدهای HTML شما است. یادگیری CSS به زمان و پشتکار بیشتری نسبت به HTML نیاز دارد.

برای کسانی که علاقمند به ساخت وب سایت ثابت هستند

برای پرسش به سوال کسانی که می گویند طراحی سایت را از کجا شروع کنیم و قصد دارند به عنوان یک web designer فعالیت کند باید به طور خلاصه موارد زیر را فراگیرید:

  • آشنایی با HTML , CSS به صورت کامل
  • آشنایی با کتابخانه ها
  • توانایی ساخت قالب یک وب سایت به صورت گرافیکی و تبدیل آن به فایل های HTML , CSS
  • آشنایی با نرم افزار های گرافیکی مانندflash.illustrator
  • فتوشاپ برای ساخت قالب ها و تصاویر
  • flash برای ساخت جلوه های متحرک
  • تقویت خلاقیت و تخیل برای ساخت قالب های گوناگون
  • آشنایی با گرافیک در وب و ساختن انیمیشن ها
  • یادگیری زبان JavaScript برای ساخت امکانات بیشتر مانند انیمیشن ها، اسلایدر و …
  • فراگرفتن اصول طراحی در وب و آپدیت بودن طرح ها

این نوع سایت ها طراحی سایت ارزان تری نسبت به طراحی سایت پویا دارند.

برای کسانی که علاقمند به ساخت وب سایت پویا هستند

برای پرسش به سوال کسانی که می گویند طراحی سایت را از کجا شروع کنیم و قصد دارند به عنوان یک Developer یا توسعه دهنده ی وب سایت یا برنامه نویس فعالیت کنند باید به طور خلاصه موارد زیر را فراگیرید:

  • یادگیری عناصر مهم تشکیل دهنده ی وب سایت HTML , CSS
  • یادگیری زبان JavaScript برای ساخت امکانات بیشتر مانند انیمیشن ها، اسلایدر و …
  • یادگیری فریمورک Bootstrap برای راحت تر بودن طراحی پروژه های نرم افزاری در آن
  • انتخاب زبان برنامه نویسی مناسب مانند PHP ,ASP ,Java ,Node Js ,Python
  • انتخاب دیتابیس مناسب مانند MySQL
  • آشنایی با سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو

بهینه سازی وب سایت طبق اصول سئو

آشنایی با طراحی واکنش گرا برای نمایش صحیح وب سایت شما در سایر دستگاه های الکترونیکی

حال در مرحله ی نهایی برای پاسخ به اینکه طراحی سایت را از کجا شروع کنیم، می توان گفت اگر میخواهید وب سایت خود را راه اندازی کنید، لازم است تا هاست و دامنه تهیه کنید.

هاست فضایی در یک سرور است که طراح سایت، اطلاعات و دیتا سایت خود را در آن آپلود کرده و آنها را نگه می دارد. هاست ها معمولا ماهیانه و سالیانه باید تمدید شوند.

دامنه آدرس سایت شما در اینترنت است که با نوشتن آن می توانید به وب سایت خود که در اینترنت است ، دسترسی پیدا کنید. دامنه ها معمولا به صورت سالیانه تمدید می شوند.


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت 0:30
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 0 | لينك ثابت
برچسب ها : طراحي سايت را از کجا شروع کنيم,تعرفه طراحی سایت,طراحی سایت ارزان,

طراحی سایت رزرواسیون می تواند نقش مهمی را در جذب کاربران فضای مجازی ایفا کند. در طراحی سایت رزرواسیون، امکان مقایسه قیمت ها و امکانات بسیار مهم است.

طراحی سایت رزرواسیون

طراحی سایت رزرواسیون معمولا برای سایت هایی که در رزرو هتل ها فعالیت می کنند، انجام می شود. البته این سایت های رزرواسیون می توانند برای اماکن و خدمات دیگری نیز عمل رزرواسیون را انجام دهند. در این مقاله در مورد طراحی سایت رزرواسیون مطالبی را ارائه می کنیم.

سایت رزرواسیون چیست؟

در ابتدا می خواهیم به معرفی سایت های رزرواسیون بپردازیم. ممکن است برای شما این سوال پیش آید که سایت های رزرواسیون چه نوع سایت هایی هستند و چه کاربردها و خدماتی را دارند؟ برای پاسخ به این سوالات می توان گفت:

  • با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش فضای مجازی، اغلب کسب و کارها و ارتباطات ما با دنیای پیرامون به صورت مجازی صورت می گیرد. به همین خاطر صنایعی مانند صنعت هتلداری و فرودگاه ها با ایجاد بسترها و وب سایت های اینترنتی در تلاش هستند تا خدمات خود را سریعتر، بهتر و راحت تر ارائه کنند. در واقع سایت های رزرواسیون سایت هایی هستند که در زمینه رزرو اماکن مختلف و برای خدمات مختلف، فعالیت می کنند.
  • از جمله کاربردهای سایت های رزرواسیون، ثبت درخواست و رزرو یک مکان مانند هتل یا یک خدمت مانند بلیط های هواپیما با توجه به فیلترهایی که در نظر دارید می باشد. به طور مثال سایت های رزرواسیون می توانند در زمینه های رزرو هتل ها، بلیط هواپیماها، اجاره اتومبیل ها، قطارها و کشتی ها فعالیت کنند.

مزیت های سایت رزرواسیون

اگر بخواهیم در مورد مزایای رزرو آنلاین و سایت های رزرواسیون مواردی را نام ببریم:

  • بهره مندی از تخفیف ها
  • ارائه اطلاعات کامل از محل اقامت، وضعیت و امکانات
  • امکان بهره گیری از نظرات و تجربیات کاربران
  • قابلیت مقایسه بین خدمات و امکانات
  • مشاهده کامل قیمت ها
  • صرفه جویی در زمان
  • ارائه پشتیبانی
  • ارائه طیف بیشتری از گزینه های خدماتی

قابل ذکر است که سایت های رزرو آنلاین که از بازدید بالایی برخوردار هستند، با بستن قراردادهایی با هتل ها و شرکت های مختلف، می توانند با کم کردن هزینه های فروش از جانب هتل ها و شرکت های مختلف، مشتریان بسیاری را جذب کنند که این کار می تواند باعث افزایش سودآوری هم برای سایت های رزرواسیون و هم برای آن هتل ها و شرکت ها بشود.

اصول طراحی سایت

از جمله اصولی که باید در طراحی سایت رزرواسیون و تقریبا تمام سایت ها در نظر داشت می توان گفت:

  • انتخاب دامنه کوتاه و ماندگار در حافظه
  • خرید هاستینگ به میزان مورد نیاز از شرکت های معتبر
  • انتخاب زبان برنامه نویسی مناسب مانند PHP
  • تولید محتوای مناسب، جدید و مرتبط با موضوع
  • ارزیابی مخاطبان و بها دادن به آنها
  • طراحی جذاب برای وب سایت با محیط کاربری ساده
  • استفاده از تصاویر، ویدیوها، صداها و پس زمینه ای ساده
  • رعایت سادگی در منوها
  • آپدیت پست ها و محتواهای روی وب سایت
  • تعریف قابلیت جستجو و ارتقای آن به جستجوی هوشمند
  • طراحی ریسپانسیو برای وب سایت برای نمایش صحیح و با ابعاد درست سایت در دستگاه های دیگر الکترونیکی
  • استفاده از شبکه های اجتماعی دیگر مانند اینستاگرام و تلگرام برای تبلیغ سایت و خدمات مورد نظر خود و لینک کردن آنها به یکدیگر
  • استفاده از فونت های ساده و زیبا در طراحی سایت رزرواسیون
  • استفاده از فوترهای جذاب و مرتبط با نوع سایت که در جلب کاربران نقش مهمی دارد.
  • ایجاد پنل کاربری

شما می توانید با رعایت اصول طراحی سایت که برای اکثر سایت های اینترنتی رعایت می شود، وب سایت مورد نظر خود را زیباتر و جذاب تر طراحی کنید.

ویژگی های طراحی سایت رزرواسیون؟

همانطور که می دانید وب سایت های بسیاری در اینترنت هستند که متناسب با نوع کاربری و مخاطبانی که دارند، سعی می کنند طراحی سایت خود را به گونه ای انجام دهند تا بتوانند بیشترین بازدهی را در جذب کاربران موتورهای جستجو داشته باشند. به همین خاطر برای طراحی سایت رزرواسیون می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • در طراحی سایت رزرواسیون می توانید برای مقاصد مختلفی از جمله رزرو هتل ها، بلیط های هواپیما، سینما و مراکز تفریحی صفحات مختلفی را در نظر بگیرید.
  • در طراحی سایت رزرواسیون سعی کنید تا محیط کاربری برای رزرو اینترنتی و دسترسی به نوبت دهی اینترنتی بدور از پیچیدگی ها باشد.
  • لازم است تا در طی فرآیند رزرو، در عین دریافت اطلاعات ضروری، زمان فرآیند طولانی و دست و پاگیر نشود.
  • در طراحی سایت های رزرواسیون حتما از موارد زیر را مشخص کنید
  • تشریح
  • امکانات و ویژگی
  • تصاویر از محیط
  • تخفیف ها و میزان آنها
  • مشخص کردن تعداد افراد و میهمان ها
  • در طراحی سایت رزرواسیون بهتر است سایت به زبان های بین المللی ( انگلیسی) ترجمه شده باشد. زیرا بیشتر مخاطبان سایت های رزرواسیون را می توانند گردشگران خارجی تشکیل دهند.
  • ایجاد قابلیت هایی برای نظر سنجی و ابراز سطح رضایتمندی مشتریان
  • ارائه قیمت ها به صورت شفاف و دقیق قبل از انجام رزرواسیون
  • ایجاد باکس هایی برای ارائه اطلاعات تکمیلی
  • طراحی سایت های رزرواسیون باید به راحتی به بانک های عضو شتاب متصل شوند.
  • ایجاد قابلیتی برای فرستادن پیامک به صورت اتوماتیک بعد از انجام رزرو آنلاین

امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت 0:26
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 0 | لينك ثابت
برچسب ها : طراحي سايت رزرواسيون,آموزش طراحي سايت رزرواسيون,تعرفه طراحی سایت,

بررسی و اطلاع از ویژگی‌های طراحی قالب سایت دیجی کالا می‌تواند رویکردهای مثبت طراحی قالب سایت دیجی کالا را درون سایت شما پررنگ‌تر کند.

طراحی قالب سایت دیجی کالا

دانش UI و UX در زمینه ی پیاده‌سازی هر پلتفرمی در محیط وب، یک هنر محسوب می‌شود. هنر نیز تنها با استعداد ذاتی، مشاهده و بررسی نمود پیدا می‌کند. زمانیکه قصد راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی دارید، دانستن ویژگی های طراحی قالب سایت دیجی کالا به عنوان یک فروشگاه موفق یک مزیت محسوب می‌شود و به شما در طراحی یک رابط کاربری بهتر برای وب سایت خود کمک شایانی خواهد کرد.

و UX چیست؟

اگر یک توسعه دهنده وب باشید مطمئنا «UI» و «UX» را بارها از زبان دیگران شنیده‌اید. این دو واژه به ترتیب اختصار یافته عبارات «User Interface Design» و «User Experience Design» می‌باشند. بهتر است با تعریف UX شروع کنیم تا تفاوت UX و UI بهتر درک نمایید.

در طراحی UX یک وب سایت شما مسئول درک رفتار و عکس العمل کاربران خود خواهید بود. شما باید احساسات و تجربه‌ی آنان را به گونه کنترل کنید که به خاطر زیبایی و کم نقص بودن به سایت شما وفادار شوند. برای درک بهتر این موضوع به طراحی قالب سایت دیجی کالا توجه کنید؛ چه المان هایی به شما احساس خوبی می‌دهد؟  کدام ویژگی‌های سایت به شما در پیدا کردن جوابتان کمک می‌کند؟

اگر پاسختان را به راحتی پیدا می کنید پس UX خوبی برای دیجی کالا پیاده سازی شده است. اما UI چیست و تفاوتی با اصطلاح قبلی دارد؟ در خیلی از موارد شما وارد سایت زیبایی می‌شوید و قصد دارید آن را بررسی کنید اما متوجه می‌شوید کار با این سایت سخت به نظر می‌رسد و تقریبا برای درک نقشه‌ی کلی سایت نیز گیچ می‌شوید.

این تجربه نشانگر اینست که UI این سایت عالیست درحالیکه UX ضعیفی دارد. در واقع هر خلاقیتی در طراحی که سایت شما را زیبا کند به UI شما کمک کرده است و اگر این زیبایی کاربر را در استفاده از سایت کمک کند و او را راضی کند در واقع UX شما نیز به خوبی طراحی شده است.

آشنایی با تاریخچه قالب دیجی کالا

نکته‌ی مثبتی که در طراحی قالب سایت دیجی کالا در همان ابتدا وجود داشت این بود که UX آن نشانگر آینده‌ی این سایت برای فروش اینترنتی بود و تقریبا جایگذاری المان‌ها در بخش معرفی محصولات کار را برای تغییر یک سایت بررسی کالا به سایت فروشگاهی آسان می‌کرد.

زمانیکه دیجی کالا اقدام به طراحی سایت فروشگاهی کرد، نوارهای جست‌وجو  و دسترسی سریع اولویت بیشتری نسبت به اسلایدرها پیدا کرد و سعی شد تا تجربه‌ی کاربری قوی به کاربران ارائه شود و بهترین جست و جو برای یافتن جواب کاربر را در میان سایت‌های دیگر داشته باشند. تبلیغات و بنرها نیز تقریبا به نقاط کور سایت منتقل شدند و اطلاعات بیشتری در مورد محصولات آن صفحه در اختیار شما قرار داده میشد.

زمانیکه طراحی فریموورکی UI و UX باب شد و رقابت در زیبایی سایت امری مهم به شمار رفت. دیجی کالا رفته رفته شکل و شمایل خود را تغییرات بنیادی داد. حتی جایگذاری لوگوی دیجی کالا با برنامه بود و طراحی کاشی گونه و استفاده کمتر از رنگ خاکستری کمک شایانی در خوانایی سایت کرد.

انتخاب رنگ و فونت صحیح، عامل مهم در رشد فروش آنلاین

فونت، ارتباط مهمی در خوانایی محتوای شما خواهد داشت. متاسفانه برای چندین سال طراحی قالب سایت دیجی کالا از نداشتن فونت مناسب نسبت به دیگر سایت ها عقب مانده بود. در سال ۱۳۹۴ دیجی کالا با سفارش فونت اختصاصی ایران یکان و اعمال آن در ۲۴ تیر ۱۳۹۷ رویکرد جدیدی را پیش گرفت و خیلی از سایت هایی که تا قبل از فونت ایران سنس استفاده می‌کردند را مجاب به بهره بردن از این فونت کرد.

این تغییرات تنها به تغییر فونت خلاصه نمی شد؛ یکی از بحث برانگیز ترین تغییرات این سایت، تغییرات در رنگ برخی المان‌ها بود. مهم ترین المانی که تغییر رنگ آن باعث رشد فروش آنلاین دیجی کالا در طراحی سایت شده است، دکمه‌ی خرید محصولات می‌باشد که از رنگ سبز به رنگ آبی تغییر داده و باعث رشد فروش تقریبا ۱۵ درصدی طبق آمار وب سایت دیجی کالا شد.

امروزه طراحی قالب سایت دیجی کالا به واسطه ی UX و UI مناسبی که دارد و آشنایی بسیار مردم با طراحی قالب سایت دیجی کالا، بسیاری را علاقه مند به استفاده از طرح کلی قالب و رابط کاربری این سایت فروشگاهی کرده است.

بررسی ویژگی‌های طراحی قالب سایت دیجی کالا

تقریبا هر سال قابلیت جدیدی به طراحی قالب سایت دیجی کالا اضافه می‌شود. بررسی هر کدام از این قابلیت‌ها می تواند بسیار زمان بر باشد پس تنها به این المان ها اشاره می کنیم. از جدیدترین ویژگی های سایت، پیشنهادات لحظه ای دیجی کالاست که می تواند برای هرکسی جالب باشد.

خلاقیت همیشه عنصر جذابی برای انتقال حس خوب به کاربر بوده و طراحی قالب سایت دیجی کالا ثابت کرده در این امر همیشه پیش قدم بوده و راهکاری جالبی ارائه می‌دهد. دومین ویژگی که در صفحه ی اول ایندکس سایت نظر هرکسی را جلب می‌کند، پیشنهادات شگفت انگیز سایت است. این موضوع زمانی جالب می‌شود که ارتباط مفهومی بین اسلایدر بالا و این ویژگی برقرار است و کلا این ناحیه از دید کاربر مرتبط با کالاهای تخفیف دار می‌باشد.

طراحی قالب سایت دیجی کالا نه تنها در زیبایی یکی از برترین هاست بلکه تجربه ی کاربری هوشمندانه ای به کاربر ارائه می‌دهد به طوری که تمام المان های این صفحه مطابق با اخرین بازدید و علاقه ی شماست و به شما در به یاد آوردن آخرین خواسته هایتان کمک می کند.


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت 0:22
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 0 | لينك ثابت
برچسب ها : طراحي قالب سايت ديجي کالا,آموزش طراحي قالب سايت ديجي کالا,تعرفه طراحی سایت,

در طراحی قالب سایت دیوار، سناریوی خرید و فروش اینترنتی بخصوصی به کار رفته است، بررسی طراحی قالب سایت دیوار به درک بهتر این سناریو کمک بسیاری خواهد کرد.

نقد و بررسی طراحی قالب سایت دیوار

از دیدگاه عملکردی، طراحی قالب سایت دیوار کمی ساده‌ تر از طراحی اپلیکیشن دیوار می‌باشد؛ چرا که سناریوی ساده‌تری نسبت به اپلیکیشن و انتخاب خدمت یا محصول مورد نظر دارد. در این نوشتار سعی داریم با نقد و بررسی ویژگی‌های این سایت، به درک مطلوبی از استانداردهای طراحی سایت خرید و فروش اینترنتی برسیم.

اهمیت یک طراحی خوب

بیایید قبل از بررسی به اهمیت داشتن این نوشتار توجه بیشتری داشته باشیم. شاید پیش خود فکر کنید که کافیست جزئیات سناریو و عملکرد قالب سایت خود را راه‌اندازی کنید؟

یا تصمیم گرفته باشید تنها از طراحی قالب سایت دیوار مانند قالب هایی نظیر قالب دیوار کپی صفر تا صد داشته باشید؛ شاید افکار شما نتیجه بخش باشند اما این به معنی رشد دائمی و بلند مدت خرید و فروش اینترنتی شما نخواهد بود؛ بگذارید مثال واضحی در این مورد بیان کنیم: «زمانیکه قصد استفاده چشم بسته از دست پخت شخص دیگری را داشته باشید، نمی‌توانید دست پخت بهتری از آن شخص داشته باشید و علتش هم مشخص است: شما به دستور پخت مسلط نیستید!».

زمانیکه قصد دارید یک سایت را توسعه دهید باید چه از لحاظ عملکرد چه از لحاظ رابط کاربری برنامه‌ی قابل ملاحظه‌ای برای خود داشته باشید.

یک طراحی خوب برای رابط کاربری سایت شما در طراحی سایت خرید و فروش اینترنتی نظیر طراحی قالب سایت دیوار، باید در عین زیبایی و عملکرد مناسب نمایانگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد برند شما باشد. بهتر است قبل از شروع با مفاهیم UI و UX آشنا شویم تا هر چه بهتر بتوانیم با دانسته های پایه خود از علم طراحی قالب، طراحی قالب سایت دیوار را بررسی کنیم.

UI و UX، دانشی که کسب و کارتان را نجات می‌دهد.

زمانیکه تجربیان توسعه دهندگان به حدی بالا رفت که بازار احساس و عواطف مشتریان را درک کردند. UI و UX بوجود آمدند.

شاید هم اهمیت این موضوع زمانی زیاد شد که گوگل به رابط کاربری صفحات کوچک‌تر و تجربه کاربری وب سایت‌ها حساسیت بیشتری در رتبه بندی به خرج داد و صاحبین کسب و کار آنلاین مجبور شدند تا سایت‌های خود را به دستان هنرمند و خلاق UI و UXکارها بسپارند. البته امروزه به واسطه‌ی وجود فریموورک‌های پیشرفته نظیر «Bootstrap 4» دیگر لازم نیست هزینه‌های گزافی برای طراحی سایت بپردازید.

در طراحی سایت ارزان قیمت نیز ما شاهد رابط کاربری بی نظیری خواهیم بود. با فرض این که شما دانش UI/UX را داشته باشید، بعد از بررسی طراحی قالب سایت دیوار متوجه خواهید شد که از این حیث پیاده سازی طراحی قالب سایت دیوار آنقدرها هم گران نخواهد بود. UI/UX

دارای تعاریف نسبتا پیچیده است؛ به طور کلی این دانش به شما کمک می‌کند تا احساسات و عواطف مشتریانتان را برنامه ریزی کنید و برای پاسخ دادن به نیازهای آن‌ها برنامه‌های مناسبی در اختیار آن‌ها بگذارید. شما باید بعد از روی کاغذ آوردن زیرساخت هر ایده کسب و کار آنلاینی، به این سوال پاسخ دهید: «چگونه خدمت یا محصول مورد نظر خود را به شیوه‌ای که برای مشتری خوانایی داشته باشد ارائه دهم؟». اگر به سوال قبلی پاسخ مناسبی دهید، طراحی سایت خرید و فروش مناسبی خواهید داشت؛ مانند: طراحی قالب سایت دیوار!

معرفی ویژگی‌های طراحی سایت خرید و فروش دیوار

شناخت ویژگی‌های قالب وب سایت دیوار به شما کمک می‌کند تا بهتر بتوانید چک لیست نیازهای طراحی سایت خرید و فروش خود را بنویسید.

اولین ویژگی قالب دیوار، واکنشگرا بودن آنست. به عنوان برندی که مردم آن را با اپلیکیشنش میشناسند، طبیعتا بیشترین ترافیک سایت توسط تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها بوده است؛ البته دیوار در طراحی قالب وب سایت خود رویه‌ی نسبتا متفاوتی با اپلیکیشن خود در پیش گرفته است. اما بهتر است شما از تکنولوژی و روش متریال دیزاین استفاده نمایید تا هرچه بهتر بتوانید شباهت بیشتری بین اپلیکیشن و وب سایت خود بوجود بیاورید.

دومین ویژگی قالب دیوار، سادگی آنست؛ به این معنیست که شما در نمایشگر تصویر خود، حتی اگر نمایشگر تلفن همراه باشد، انتخاب‌هایی که دنبال آن هستید به راحتی در دسترس باشد. سومین ویژگی حال و هوای یکسان سایت نسبت به اپلیکیشن هست؛ انیمیشن ها، رنگ‌ها و وکتورها و … تماما شبیه اپلیکیشن بوده و شما احساس غریبی در یادگیری فضای وب سایت نخواهید کرد.

شاید تنها المان اضافی در سایت، انتخاب شهر از دو راه استفاده از فیلد و استفاده از دکمه‌های صفحه‌ی اول باشد. بهتر است زمانیکه سایت خود را ساده و خوانا طراحی می‌کنید از المان‌های اضافی که فاصله‌ی چندانی برای انتخاب شدنشان در صفحه نمایشگر کاربر ندارند استفاده نکنید!

طراحی قالب سایت دیوار

شناخت سناریوی طراحی قالب سایت دیوار به شما کمک می کند که ساز و کار این تجارت الکترونیک را متوجه شوید. زمانیکه صحبت از خرید و فروش اینترنتی می‌شود، ناخودآگاه کسب و کار آنلاینی که در سطح کشور فعالیت می‌کند ناچار است با بازار در ارتباط باشد.

در واقع اگر سیستم کسب و کار شما فقط فاکتور خرید کالا را پردازش کند، نیاز است تا فروشندگان و واسط‌های تجاری خود را از نزدیک بشناسد. برای پلتفرم‌هایی نظیر دیوار مهم‌ترین فاکتور مهم برای پردازش و فیلتر خرید و فروش آنلاین اینست که موقعیت فعالیت شما مشخص شود و این به شیوه‌ای کاملا حرفه‌ای و ساده در وب سایت دیوار در صفحه‌ی اول آن در دسترس است.

در قدم بعدی شما وارد سناریوی انتخاب دسته، فیلترینگ و نمایش کالای نهایی مورد نظر شما [در صورت وجود] می‌شوید. به جهت بزرگ بودن سطح دسترسی که محیط وب در تصویر دسکتاپ به شما می‌دهد. نیازی به پروسه‌بندی قدم دوم نیست؛ طراحی قالب سایت دیوار به گونه‌ایست که تمامی انتخاب موجود در این قدم را به شما در قالب یک تصویر ارائه می‌دهد. پروسه‌های بعدی شامل بازدید از تصاویر است که کاملا شبیه محیط اپ دیوار طراحی شده است.


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت 0:17
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 2 | لينك ثابت
برچسب ها : طراحي قالب سايت ديوار,آموزش طراحي قالب سايت ديوار,طراحی سایت تبلیغاتی,

طراحی سایت دانشگاه از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا مراجعه کنندگان زیادی دارد، در طراحی سایت دانشگاه اطلاعات مورد نیاز به خوبی در سایت استفاده شود.

طراحی سایت دانشگاه

در متن زیر به بررسی اهمیت طراحی سایت دانشگاه و نکات مهمی که باید در طی فرآیند طراحی رعایت کرد می پردازیم.

اهمیت طراحی مناسب سایت دانشگاهی

با گسترش فضای مجازی در دهه های گذشته تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزشی بخشی از خدمات و اطلاعات خود را در قالب سایت در فضای اینترنت ارائه می کنند، ارائه مناسب خدمات و اطلاعات و طراحی سایت دانشگاه به صورت حرفه ای باعث شده تا برخی از دانشگاه ها منافع زیادی ببرند.

از جمله این منافع می توان به جذب دانشجوی بیشتر، جذب کمک های مالی و موارد دیگر اشاره کرد. در واقع سایت دانشگاه یک ویترینی از خود دانشگاه است و هرچقدر طراحی سایت دانشگاه بهتر و حرفه ای تر انجام شود می تواند نشان دهنده بالا بودن سطح توانمندی دانشگاه در زمینه های علمی، آموزشی و تکنولوژی باشد، از همین رو دانشگاه های برتر همواره سعی می کنند تا وب سایت های با کیفیت بالا برای خود تولید کنند، کافی است به وب سایت های دانشگاه های برتر جهان سری بزنید و خدماتی را که آن ها در قالب این سایت ها ارائه می کنند ببینید تا متوجه شوید که چرا سایت های دانشگاهی امروزه از پارامتر های مهم در تعیین رتبه دانشگاه های جهان هستند.

ملزومات مهم در طراحی سایت دانشگاهی

سرور و شبکه توزیع محتوا : طراحی سایت دانشگاه باید به گونه ای انجام شود که سایت هنگام بارگزاری سرعت بالایی داشته باشد و هنگامی که تعداد مراجعان زیاد است دچار کندی و مشکل نشود. این امر تنها با انتخاب صحیح سرور و پیکربندی مناسب آن انجام می شود.

سمت سرور سایت باید توسط یک فرد متخصص طراحی شود تا کارایی سایت تضمین شود. مورد مهم دیگر بعد از سرور شبکه توزیع محتوی است که باید از آن در طراحی سایت دانشگاهی استفاد کرد، اکثر دانشگاه ها فایل های حجیمی را در قالب های مختلف مانند محتوی آموزشی، گزارش ویدیویی همایشات و … ارائه می دهند این موارد اگر در قالب شبکه توزیع محتوی مناسب ارائه شود کاربر می تواند با سرعت بسیار بالایی به آن ها دسترسی داشته باشد.

مسیریابی و مسیردهی مناسب : این بسیار مهم است که کاربر وقتی وارد وب سایت دانشگاهی می شود در آن گم نشود، در واقع در طراحی سایت دانشگاه باید مسیرها و صفحات از قبل دسته بندی شده باشند و هر بخش باید زیر شاخه های خود را داشته باشد. مسیر دهی صحیح باعث می شود تا کاربران به راحتی به بخشی که در جستجوی آن هستند هدایت شوند و محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند.

طراحی سایت آموزشی دانشگاه

اکثر سایت های دانشگاهی بخشی به عنوان آموزش اینترنتی دارند که در آن محتوای آموزشی تولید شده توسط اعضای علمی دانشگاه را قرار می دهند.

هدف این بخش ارائه محتوای مخصوصی است که در دانشگاه تولید می شود و می تواند برند دانشگاه را بسیار ارتقاء بخشد، حتی ممکن است دانشگاهی بخشی به عنوان دانشگاه مجازی داشته باشد و دروس دانشگاهی را در آن به صورت مستقیم ارائه کند محتوای آموزشی در واقع نشان دهنده شیوه و متدهایی است که به وسیله آن ها آموزش در دانشگاه جریان دارد.

سایت آموزشی دانشگاه باید به گونه ای طراحی شود که دانشجویان بتوانند محتوای مورد نظر خود را با یک جستجوی ساده به راحتی به دست آورند در واقع دسته بندی مناسب مطالب، چینش مطالب و قابلیت جستجو از مهمترین مواردی است که باید در طراحی بخش آموزشی در نظر گرفته شود.

نکته مهم دیگری که باید در طراحی این بخش در نظر گرفته شود واکنش گرا بودن طراحی است. اکثر دانشجویان زمانی که می خواهند به محتوای آموزشی دسترسی پیدا کنند از گوشی های موبایل استفاده می کنند و اگر بخش آموزشی سایت دانشگاه برای گوشی های موبایل و یا تبلت ها بهینه نشده باشد مشکلات بسیار زیادی را برای دانشجویان به وجود خواهد آورد و دیگر علاقه ای به استفاده از سایت آموزشی دانشگاه نخواهد داشت این امر روی رتبه بندی سایت بسیار تاثیر خواهد گذاشت.

نکات مهم در طراحی سایت دانشگاه

  • انتخاب دامنه مناسب : دامنه مناسب باعث می شود تا سایت شما به راحتی در دسترس باشد و رتبه بندی آن در میان سایت های مشابه بالا برود این سبب می شود تا افراد زیادی از آن بازدید کنند. همچنین انتخاب دامنه در سئو سایت نیز بسیار تاثیر گذار است. دامنه سایت دانشگاهی باید دارای نشانی از نام دانشگاه باشد و همه صفحات هم دارای پیشوند دامنه اصلی سایت باشند.
  • امنیت اطلاعات کاربران: امنیت جزئی بسیار مهم در سایت های دانشگاهی است، به دلیل تعداد بالای کاربران سایت های دانشگاهی و وجود اطلاعات حساس تحصیلی آن ها امروزه اکثر سایت های دانشگاهی هدف حملات سایبری برای سرقت اطلاعات کاربران قرار می گیرند بنابراین بسیار مهم است تا روی امنیت سایت کار شود.
  • محتوای مناسب : سایت های دانشگاهی نیازمند محتوای بسیار دقیق و به روز هستند و محتوا باید به گونه ای برای آن ها ایجاد شود که کاربران به راحتی به آن دسترسی داشته باشند، از مهمترین نوع محتوایی که در سایت های دانشگاهی به کار می رود محتوای آموزشی است که اهمیت بالایی در افزایش رنکینگ سایت های دانشگاهی دارد، محتوای وب سایت دانشگاه باید خاص دانشگاه باشد و برند دانشگاه را ارتقاء بخشد.

امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت 0:11
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 0 | لينك ثابت
برچسب ها : طراحي سايت دانشگاه,آموزش طراحي سايت دانشگاه,طراحی سایت تبلیغاتی,

طراحی سایت خبری با استفاده از HTML : برای طراحی سایت خبری با html لازم است عناصر مختلفی تعریف شود. در طراحی سایت خبری با html برای طراحی این عناصر از تگ های تعریف شده ای بکار گرفته می شود.

طراحی سایت خبری با استفاده از HTML

طراحی سایت خبری با html قواعد و ویژگی های خاص خود را دارد که باید در برنامه نویسی html آن، با توجه به نوع کاربری، به صورت طراحی سایت تخصصی صورت گیرد. در این مقاله ما در مورد ماهیت html و نیز طراحی سایت خبری با html نکاتی را ارائه خواهیم کرد.

 htmlچیست؟

html مخفف شده عبارت Hypertext Makeup Language می باشد. html در واقع یک زبان نشانه گذاری است که مطابق استاندارد، برای ساخت صفحات وب و وب برنامه های موبایل مورد استفاده قرار می گیرد. اهمیت html برای ساخت و طراحی وب سایت به گونه ای است که شما ابتدا برای فراگیری آموزش طراحی وب سایت، باید از پایه با یادگیری html شروع کنید زیرا تمام زبان های برنامه نویسی برای ساخت و طراحی سایت، وابسته به html هستند. در کل html ساختار پشتی و معنایی صفحات وب را مشخص می کند.

مرورگرها طبق برنامه نویسی html با دریافت آن از وب سرور یا مخزن لوکال، اسناد html را به صفحات وبی تبدیل می کنند که به صورت چندرسانه ای می باشند. به طور مثال می توان با کد نویسی html و مولفه های آن که در واقع بلوک های سازنده برای صفحات html هستند، به تعبیه کردن تصاویر و سایر المان ها مانند فرم های تعاملی در صفحات وب پرداخت.مولفه های html توسط تگ هایی که در پرانتز شکسته تعریف می شوند، مانند <input />، باعث معرفی محتوا به صفحات وب می شوند. مرورگرها با استفاده از تگ های  html، به تفسیر صفحات وب و محتوای آن می پردازند.

HTML ,CSS ,JAVASCRIPT از پایه های اصلی طراحی صفحات وب می باشند.

عناصر HTML

طراحی سایت خبری با استفاده از HTML : در سند های HTML شما با کد های تو در تویی مواجه هستید. در واقع این کد نویسی ها برای تعریف عناصر در صفحات وب بکار می روند. تگ های HTML، کد هایی هستند که در مشخص کردن عناصر صفحات وب کاربرد دارند.

به طور مثال عنصر link break که با علامت <br> نمایش داده می شوند، اجازه ی جایگیری هیچ کدام از انواع محتواها یا تگ های دیگر را نمی دهند. به طور کلی برای اینکه عناصر مختلفی مانند عکس، فرم و … را در صفحات وب قرار دهیم و برای اینکه این عناصر توسط مرورگرها تشخیص داده شوند، لازم است از کد ها و تگ های تعریف شده ای استفاده کنیم.

به طور مثال عنوان در سند توسط تگ های <h1> و <h6> تعریف می شوند.

<h2>Heading level 2</h2>

در واقع هر صفحه از صفحات وب دارای یک متن ساده و حاوی چندین تگ و کد نویسی html در یک فایل می باشد.

نکاتی برای کد نویسی با html

اگر بخواهیم برای کد نویسی با html برای طراحی سایت تخصصی و معمولی نکات کلی را بگوییم، داریم:

  • تگ های html کلمات کلیدی هستند که بیانگر شیوه نمایش به مرورگرها می باشد.
  • بیشتر تگ ها دارای دو بخش آغازین و پایانی هستند که به ترتیب با <html> و <html/> مشخص می شوند که به این تگ ها غیر خالی می گویند.
  • تگ ها می توانند برای مقادیر مختلف تغییر شکل بدهند. کافی است با یک علامت مساوی، مقادیر مشخصی را برای آنها تعیین کنیم مانند: “۰”=border. اما همه ی تگ ها لزوما به این صورت مقدار دهی نمی شوند. بلکه بعضی از تگ ها باید داخل تگ تغییر به شکل دلخواه تعیین کرد.
  • حتما برای معتبر بودن کد نویسی های html از آخرین نسخه ی آن استفاده کنید. یعنی شما باید برای کدنویسی از آپدیت ترین نسخه آن استفاده نمایید.
  • با توجه به ساختار کدنویسی html برای صفحات کسب و کار اینترنتی یا سایر صفحات وب، در بخش head باید از کد هایی استفاده کرد که بصورت راه انداز یا برای زیباسازی سایت هستند. و همچنین در بخش Body به سایر کدها مانند محتوای مطالب، جدول ها و … می پردازیم.

نکاتی در طراحی سایت خبری با html

طراحی سایت خبری با استفاده از HTML : برای طراحی سایت خبری با html می توان به نکات زیر اشاره نمود:

  • در طراحی سایت خبری با html، با توجه به اینکه می خواهید از طراحی سایت ارزان یا پرهزینه تری برخوردار شوید، می توانید عناصر مختلفی را برای طراحی سایت خبری با html استفاده کنید.
  • لیست عناصر و امکاناتی که معمولا برای طراحی سایت خبری با html در نظر گرفته می شوند، عبارتند از:
  • ویرایش مطالب یا حذف آنها
  • اضافه کردن مطالب و محتوا
  • قسمت ثبت نام و ورود برای کاربران
  • پنل مدیریت
  • حذف یا ویرایش کاربران
  • ویرایش کردن نظرات یا حذف آنها
  • تعیین سطوح دسترسی به سایت برای کاربران و مدیران
  • بسیار مهم است تا در طراحی سایت خبری با html امکان مدیریت کامل قسمت های مختلف وب سایت برای افزودن یا ویرایش اخبار و سایر فعالیت هایی که در نظر دارید، فراهم باشد.
  • از محتوای ساختار یافته استفاده کنید.
  • در طراحی سایت خبری با html از صفحات html static استفاده نکنید.
  • در طراحی سایت خبری با html سعی کنید تا قسمت های مختلفی برای اخبار امروز، دیروز و مهمترین اخبار هفته و ماه در نظر بگیرید.
  • در طراحی سایت خبری با html باید قسمت های مختلفی را تبلیغات، پر بازدید ترین اخبار، برگزیده ترین خبرها، جستجو، شبکه های اجتماعی و پست های خبری در نظر بگیرید.

امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت 0:04
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 2 | لينك ثابت
برچسب ها : طراحي سايت خبري با استفاده از HTML,آموزش طراحي سايت خبري با استفاده از HTML,طراحی سایت تبلیغاتی,

طراحی سایت خبری با php به عنوان یکی از امن ترین سایت ها به شمار می رود. همراه با طراحی سایت خبری با php از ابزارهای دیگری نیز در کنار آن می توان بهره برد.

چگونه سایت خبری با php طراحی کنیم

چگونه سایت خبری با php طراحی کنیم؟ هدف ما از این مقاله رسیدن به پاسخ این سوال می باشد. طراحی سایت خبری با php دارای امکانات زیادی می باشد که از جمله آنها می توان به دسته بندی خبرها، مدیریت گروهی اخبار، گذاشتن آوارتارهای مختص به انواع خبرها و موارد دیگر اشاره نمود.

از جهت کاربرد راحت و استفاده ساده ای که زبان php در طراحی سایت ارزان و سایت خبری دارد و همچنین به دلیل شباهت هایی که با زبان سی و پرل دارد منجر به این شده که اکثر برنامه نویسان از این زبان در طراحی سایت خبری خود استفاده نمایند. برای آشنایی با طراحی سایت خبری با php تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

طراحی سایت خبری با php

یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی برای طراحی و ساخت سایت های مختلف اینترنتی، php است که یکی از اندک زبان های خاصی است که فقط برای طراحی وب سایت ایجاد شده است. در php مفسر رایگان و علاوه بر آن متن باز می باشد و دارای قابلیت و کیفیت ممتاز در ارائه سرویس دهی در انواع محیط های لینوکس و همچنین ویندوز است. با وجود این توضیحات، می توان به راحتی از آن در کنار آپاچی و IIS استفاده نمود.

یکی از ویژگی های زبان php، توسعه بالای این زبان در مدت زمان اندک می باشد. یکی دیگر از خصوصیاتی که دارد، سازگاری بالای نسخه های قدیمی با نسخه های جدید می باشد. بدین صورت که برنامه های نوشته شده در نسخه های قدیمی را می توان بدون تغییرات خاصی برای نسخه های جدید نیز بکار برد و اجرا نمود.

آمار ۷۰ درصدی طراحی سایت خبری با PHP

امروزه طراحی سایت خبری با php آماری نزدیک به ۷۰ درصد را به خود اختصاص داده که با زبان PHP  طراحی و اجرا شده است. دلیل درصد بالای استفاده از زبان php به علت ویژگی ها و مزیت های خاصی است که این زبان دارد. البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که ممکن است در طراحی سایت تخصصی از زبانی به جز php استفاده کرد.

تعداد زیادی از افرادی که اقدام به طراحی سایت خبری با php می کنند، به طور غیر مستقیم با زبان php در تعاملند و ارتباط دارند. به طور کلی تعداد بسیار زیادی از سایت های خبری که دارای سیستم مدیریت محتوای وردپرس هستند، دارای زبان php هستند و توسعه زیادی یافته اند.

طراحی سایت خبری با php یا CMS؟!

به طور قطعی نمی توان عنوان کرد که طراحی سایت خبری با php بهتر است یا CMS! زیرا هریک دارای ویژگی های خاص خود هستند. در ادامه ویژگی این دو را بیان خواهیم کرد:

ویژگی های php و CMS

بیشتر نیازهایی که طراحی سایت خبری دارند با استفاده از CMS ها قابل انجام هستند. اما در بعضی از مواقع، پروژه و سایت خبری نیاز به یک برنامه نویسی اختصاصی دارد که با زبان برنامه نویسی PHP ارائه می شود و ویژگی های سیستم های مدیریت محتوا پاسخگوی نیازهای سایت خبری نمی باشد. زبان php از جمله پرطرفدارترین زبان برنامه نویسی دنیا می باشد که جزء گزینه های مناسب در طراحی سایت خبری می باشد.

ابزارهای مورد نیاز برای طراحی سایت در کنار php

همانطور که قبلاً اشاره شد php یک زبان برنامه نویسی مختص به سرورهای خاص می باشد و فقط زبان php برای طراحی سایت خبری با php کافی نمی باشد و احتیاج به موارد دیگر در کنار زبان php هستیم.

علاوه بر نقشی که زبان php در طراحی سایت خبری دارد، ابزارهای دیگری نیز به همراه زبان های مختلف دیگر برنامه نویسی، در جهت طراحی سایت خبری با php حائز اهمیت می باشند. بعضی از موارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می نماییم شامل :CSS ،HTML ، jQuery  و… نیز می شود. چنانچه به صورت کاملاً اصولی و تخصصی از این ابزار ها در طراحی سایت خبری با php استفاده نمایید شاهد ارائه سایت خبری با کیفیت بالا خواهید بود.

چنانچه قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی جدید و یا قصد طراحی سایت خبری با php را دارید، می توانید جهت گرفتن مشاوره های لازم در این امر با متخصصین مجرب مشورت کرده و تماس حاصل فرمایید.

Php جزء زبان های اسکریپ نویسی می باشد که تحت وب است. ویژگی و اساس این زبان برنامه نویسی بسیار شبیه به زبان برنامه نویسی پرل و همچنین سی می باشد. علاوه بر این شکل پذیری فوق العاده ای که این نوع زبان برنامه نویسی دارد به همراه هماهنگی با اکثر بانک های اطلاعاتی باعث افزایش قدرت آن شده است. از جمله مشهورترین نرم افزارهایی که با php ایجاد شده اند می توان به phpBB ، SMF و … اشاره نمود که می توان جای برخی دیگر از زبان های برنامه نویسی دیگر را بگیرد.


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ساعت 23:57
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 0 | لينك ثابت
برچسب ها : طراحي سايت خبري با php,آموزش طراحي سايت خبري با php,طراحی سایت ترجمه,
آخرين مطالب ارسالي
» انتظارات بیماران و تاثیر آن در ارتودنسی (سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۴)
» ميز صندلي ناهارخوري جديد (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۵)
» مبل رستوراني نظري (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۹:۲۹)
» صندلي ناهارخوري شيک (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۹:۱۱)
» صندلي ناهارخوري شيشه اي (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۸:۵۱)
» صندلی ناهارخوری چهار نفره (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۳)
» صندلي ناهارخوري چوبي جديد (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۲)
» صندلي ناهارخوري چوب راش (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۴)
» صندلي ناهارخوري جک دار (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۴۵)
» صندلي ناهارخوري استيل (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۷)
» صندلي ميز ناهارخوري سلطنتي (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۱)
» ميز و صندلي ناهارخوري (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۳)
» ميز صندلي ناهارخوري جمع و جور (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۷)
» کاهش بیماری های قلبی با ارتودنسی (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۴)
» طرز چيدمان ميز و صندلي ناهارخوري رستوران (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۱)
» طراحي صندلي ناهارخوري سفيد (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۵)
» صندلي ناهارخوري فلزي (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰)
» صندلي ناهارخوري سلطنتي (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۴)
» صندلي ناهارخوري ساده (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۷)
» صندلي ناهارخوري جديد (دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰)
نويسندگان
خبرنامه
جستجو
آخرين نظرات
» دوست - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
اگر به دنبال سرویسی وبلادهی یا سایت ساز رایگان با [ ... ] reenshot/sportblog_index.png https://sportblog.ir

آمار و ارقام سايت
» تاريخ : شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸
» بازديد امروز : 112
» بازديد ديرور : 124
» بازديد ماه گذشته : 2606
» بازديد سال گذشته : 9432
» كل بازديد : 34889

» كاربران آنلاين : 2
» كاربران عضو آنلاين : 0
» كاربران ميهمان آنلاين : 2

» مجموع مطالب : 828
» مجموع نظرات : 1
» تعداد اعضاي سايت : 0

» آي پي شما : 34.229.113.106
» مرورگر : unknown
» سيستم عامل : unknown

» ورودي هاي گوگل امروز : 0
» ورودي هاي گوگل ديروز : 0

» آخرين بروزرساني : ۱۳۹۸/۰۴/۱۱