مجله اینترنتی هیرو

مجله اینترنتی هیرو
مجله اینترنتی هیرو
عضويت سريع
نام کاربري :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ايميل :
نام اصلي :
کد امنيتي :
تبادل لينك اتوماتيك
عنوان :
آدرس :
کد امنيتي :
چت باكس

نام :
وب :
پیام :
2+3=:
 
(Refresh)
بیلاگ
قدرت گرفته از : سرويس سايت ساز بیلاگ

طراحی سایت هلدینگ به مدیران سازمان و شرکت­های این زمینه اجازه می­دهد تا بتوانند محصولات و خدمات خود را در آن قرار داده و با بررسی بخش­های مختلف آن می­توانند با کاربران و خریداران و همکاران خود در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنند و کاربران را با اهداف خود آشنا سازند.

طراحی سایت هلدینگ

با افزایش خدمات یک شرکت و پیشرفت آن، وجود تنوع بالای خدمات باعث شناخته‌شدن بخشی از خدمات یک شرکت می­شود. حال با طراحی سایت هلدینگ، شرکت­هایی که دارای خدمات بسیار زیاد و متنوعی می­باشند، می­توانند با دسته‌بندی صحیح و نمایش جامع اهداف و کارهای قابل انجام، تمام قدرت خود را در زمینه‌های کاری مورد نظر به نمایش بگذارند و کاربران را از اهداف خود و زمینه‌های کاری مختلف مطلع سازند.

طراحی سایت هلدینگ باید با برترین تکنولوژی­هایui و ux ­باشد و به شما این امکان را ­دهد تا سایتی جامع و بهینه‌سازی‌شده، چه از لحاظ محتوا، کدنویسی و… را با کاربران خود به اشتراک گذاشته و بتوانید خدمات مختلف خود را از طریق آن به کاربران عرضه کنید.

با داشتن بخش­های متفاوت در یک وب‌سایت هلدینگ، افراد برای تاًمین نیازهای خود می­توانند بخش­های مختلف آن را بررسی کرده و بر اساس دسته کاری خود با شرکت مورد نظر ارتباط برقرار کنند. اما طراحی یک سایت عالی و در خور یک شرکت بزرگ هلدینگ کار بسیار سخت و پیچیده­ای می­باشد و نبود یک تیم طراحی عالی و باتجربه در این امر باعث بروز مشکلات بسیار زیادی خواهد شد.

امکانات موجود در طراحی سایت هلدینگ

هر وب‌سایت هلدینگ براساس نیازهای شرکت و خدمت­رسانی‌های آن دارای بخش­های مختلفی می‌باشد و بر اساس سطح کار و تنوع خدمات خود می­تواند وب‌سایت خود را طراحی کند، اما نکاتی پیش‌فرض در طراحی یک سایت هلدینگ وجود دارد که باید به خوبی رعایت شوند و رعایت این موارد می‌تواند یک وب‌سایت جذاب و کاربر‌پسند را در زمینه طراحی وب‌سایت هلدینگ به وجود آورد.

      ۱- توانایی معرفی سازمان در وب‌سایت هلدینگ

در وب‌سایت­های هلدینگ باید یک بخش یا بخش‌های مختلفی برای معرفی سازمان وجود داشته باشد و در آن از نحوه شروع کار تا جدیدترین پیشرفت‌های کسب‌شده شرکت، توضیحات مختلفی درج گردد. این صفحه باید علاوه بر داشتن مطلب کافی و جذاب، بسیار زیبا، ساده و کاربردی نیز باشد تا کاربران بتوانند تمام جزئیات سازمان شما را به راحتی و با هر نوع دستگاهی بخوانند.

       ۲- امکان معرفی اعضاء سازمان در سایت هلدینگ

در طراحی وب‌سایت هلدینگ، طراحان باید بخشی را برای معرفی مدیران هر بخش و دسته‌بندی شرکت قرار داده و بر اساس نمایش عملکرد و چشم‌انداز هر فرد، کاربران و سرمایه‌گذاران بتوانند به راحتی با آنها ارتباط برقرار کرده و با این افراد آشنا شوند.

اما این تمام کار نیست و یک تیم طراحی حرفه­ای باید این بخش را به صورت پویا ایجاد کند تا در صورت تعویض یا افزایش کسب‌وکار بتوان بخش­های جدیدی را بدون نیاز به وقت زیاد ایجاد کرده و اطلاعات لازم را در آن درج نمود.

۳- دسته‌بندی مؤسسات و شرکت‌های زیر نظر

یک شرکت هلدینگ با بهره‌گیری از شرکت­های زیر مجموعه خود اقدام به شروع انواع کسب‌وکارها می‌کند. با وجود بخشی که کاربران بتوانند شرکت‌های ذینفع یک سازمان هلدینگ را به راحتی پیدا کرده و بر اساس دسته‌کاری مورد نظر اقدام به همکاری کنند، طراح سایت این امکان را به شرکت‌های هلدینگ در هنگام طراحی سایت هلدینگ می­دهد تا با خیالی راحت و صرف هزینه اندک اقدام به ایجاد دسته‌بندی خدمات، شرکت‌های واسط و شرکت‌های همکار کند.

 

۴- ساخت مناقصه و مزایده در سایت هلدینگ

با ایجاد مناقصه و مزایده‌ها افراد می­توانند محصولاتی که شرکت‌های هلدینگ در آن شرکت می­دهند را پیدا کرده نیاز­های خود را از این راه تاًمین کنند. یک طراحی سایت هلدینگ باید به راحتی بتواند این بخش را به صورت واکنش­گرا در اختیار داشته باشد و در آن از جدیدترین اطلاعات مزایده‌های خود رونمایی کند.

۵- ایجاد بخش اخبار شرکت در طراحی سایت هلدینگ

وجود بخش خبری به کاربران و همکاران مختلف این شرکت در سراسر دنیا این اجازه را می­دهد تا به راحتی از جدیدترین اخبار مربوط به شرکت و حواشی آن اطلاع پیدا کرده و اخبار شرکت هلدینگ خود را دنبال کنند.


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت 1:03
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 0 | لينك ثابت
برچسب ها : طراحي سايت هلدينگ,آموزش طراحی سایت,تعرفه طراحی سایت,

با طراحی سایت همیار وردپرس مدیران وب سایت­ها می­توانند با ایجاد بخش­های کاربردی و سئو، کاربران زیادی را به سوی خود بکشانند و با ایجاد یک تبلیغات هدفمند و دوره­های آموزشی مختلف اقدام به کسب درآمد کرده و نیازهای مشتریان خود را در زمینه خرید و فروش قالب، هاست، راه اندازی سایت و… برطرف سازند.

طراحی سایت همیار وردپرس

طراحی سایت همیار وردپرس یکی از روش­های جدید کسب درآمد از طریق سیستم مدیریت محتوای وردپرس می­باشد، این سیستم مدیریت محتوای قدرتمند می­تواند یک زمینه‌ساز بسیار عالی برای مدیران و طراحان سایت باشد و با داشتن افزونه­ها و قالب‌های بی‌شمار به کاربران اجازه می­دهد تا به صورت رایگان و با خیالی راحت نیازهای خود در این زمینه به صورت رایگان تامین کرده یا اقدام به خرید قالب­ها و افزونه­های مورد نیاز خود نماید.

اما اگر در کار با وردپرس حرفه­ای هستید و با زبان­های برنامه‌نویسی مختلف تحت وب آشنایی دارید، می­توانید با طراحی سایت همیار وردپرس اقدام به کسب درآمد از سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس نمایید.

کاربران مختلف می­توانند با مراجعه به وب‌سایت و آشنا شدن با بخش­های مختلف سایت شما در انجام کارهای مختلف پشتیبانی گرفته و شما را به عنوان یک طراح حرفه‌ای وردپرس در نظر بگیرند. وردپرس با داشتن بخش­های بسیار جذاب و کارکردی آسان توانسته به جایگاه بسیار ویژه‌ای دست یابد و افراد مختلف با تولید پوسته­ها و افزونه­های جذاب اقدام به فروش محصولات مختلفی در این زمینه کرده­اند که این موضوع بسیار جذاب می­باشد و باعث ایجاد یک کسب‌و‌کار عالی می­شود.

طراحی سایت همیار وردپرس دارای ویژگی­های بسیار زیادی می­باشد که علاوه بر بخش­های ظاهری و طراحی باید به آنها نیز اشاره کرد. مجموعه وب کاوان با تجربه بسیار بالا در امر طراحی و تولید سایت همیار وردپرس توانسته بر اساس نیاز مدیران وب‌سایت­های وردپرسی، بستری مناسب را برای آنها ایجاد کرده و به آنها در رسیدن به یک کسب‌وکار عالی کمک نماید.

در طراحی سایت همیار وردپرس علاوه بر بخش آموزش می­توان یک بخش فروشگاهی بزرگ نیز برای کاربران ایجاد کرد تا از طریق آن بتوانند محصولات مختلف خود را به فروش برسانند و کسب درآمد کنند یا با ایجاد بخشی برای طراحی سایت­های وردپرسی اقدام به تولید سایت­های مختلفی در این زمینه نمایند. اما این تمام کار یک سایت همیار وردپرس نیست و یک سایت همیار وردپرس باید شامل بخش­های مختلفی همچون بخش آموزش، اخبار سایت، فروشگاه، دانلود افزونه و دانلود قالب‌های رایگان نیز باشد و از طریق آموزش­های ویدئویی خود، به کاربران اجازه استفاده از این سیستم مدیریت محتوای قدرتمند را بدهند.

همچنین بسیاری از وب‌سایت­های فعال در حوزه وردپرس، با ایجاد دوره­های مختلف آموزشی و آنلاین، اقدام به کسب درآمد کرده و توانسته با شرکت­های مختلف دیگر به همکاری بپردازند، حتی کاربران و کارفرمایان می­توانند با ایجاد بخشی برای فارسی‌سازی افزونه و قالب‌های خاص به کسب درآمد بپردازند.

یکی از مهمترین ویژگی­های طراحی سایت همیار وردپرس، بهینه و سئو بودن سایت می­باشد که به کاربران این اجازه را می­دهد تا آزاد در وب‌سایت به گشت‌وگذار پرداخته و از تمام ویژگی‌های وب‌سایت شما بهره­مند شوند. از ویژگی‌های بسیار مهم وردپرس می­توان به استفاده بیش از ۶/۷۴ میلیون سایت از این CMS قدرتمند، پشتیبانی از ۴۰ زبان برتر دنیا، بیش از ۹۹ بروزرسانی مختلف و… اشاره کرد که نشان‌دهنده قدرت بسیار زیاد این CMS در خلق سایت‌های جذاب می­باشد.

در طراحی سایت وردپرس، مدیران وب‌سایت­های مختلف می­توانند به تولید ساده قالب­های وردپرس با استفاده از افزونه­های موجود در این زمینه یا با کدنویسی آنها پرداخته و در یک سایت همیار وردپرسی آنها را به اشتراک گذاشته یا در این سایت­ها و در بخش فروشگاه اقدام به فروش این محصولات نمایند.

برخی از ویژگی­هایی که باید در طراحی سایت همیار وردپرس دیده شود

در وب‌سایت­های همیار وردپرس باید بخش­های مختلفی بر اساس نیاز کاربران ایجاد شود تا افراد بتوانند با دسترسی به این بخش­ها نیازهای خود را در این زمینه بدست آورند.

 

  1. بخش دانلود قالب و افزونه

یکی از بخش‌های کاربردی سایت­های همیار وردپرس، بخش دانلود آن می­باشد که به کاربران اجازه می­دهد تا به صورت رایگان و هدفمند از قالب‌ها و افزونه­های موجود در آن استفاده نمایند.

  1. بخش مقالات آموزشی

یکی از بخش­های مهم و کاربردی که باید در طراحی سایت همیار وردپرس رعایت شود، ایجاد بخش آموزش می­باشد که در آن مدیران وب‌سایت می­توانند با تولید محتوای بهینه و آموزش­های مختلف وردپرس که بسیار زیاد می­باشد، اقدام به افزایش بازدید وب‌سایت خود نمایند.

  1. خرید و فروش قالب و افزونه

این بخش بسیارکاربردی بوده و به کاربران این اجازه را می­دهد تا قالب­ها و افزونه­های مورد نیاز خود را در این بخش جستجو کرده و به خرید و فروش این افزونه‌ها بپردازند و به راحتی اقدام به کسب درآمد نمایند، همچنین با ایجاد فروشگاه­های چند فروشنده می­توانند محصولات خود را به کمک بازاریاب­ها یا وب‌سایت­های دیگر نیز به فروش برسانند.


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت 0:57
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 0 | لينك ثابت
برچسب ها : طراحي سايت هميار وردپرس,آموزش طراحي سايت هميار وردپرس,طراحی سایت حسابداری,

به کمک طراحی سایت هاست مدیران سرورهای قدرتمند می­توانند با ایجاد یک مکانیزم حرفه­ای اقدام به فروش محصولات خود نمایند، این بخش به کاربران اجازه می­دهد تا با کسب اطلاعات مناسب در مورد قیمت و نوع هاست، اقدام به خرید کرده و نیازهای طراحی و هاستینگ خود را برطرف سازند. همچنین برای طراحی سایت هاست نیاز به یک تیم حرفه­ای و باتجربه می باشد.

طراحی سایت هاست

اگر شما نیز مایل هستید تا با طراحی سایت هاست کسب درآمد کنید یا با داشتن سرورهای قدرتمند می‌خواهید یک فروشگاه هاست برای کسب درآمد ایجاد کنید، تیم طراحی وب کاوان با تجربه‌ای طولانی در امر طراحی سایت هاست می‌تواند بهترین طراحی را علاوه بر بهینه‌بودن و داشتن بهترین کدنویسی‌، با ساخت سیستم مدیریتی بسیار ساده و کاربردی، شما را در مدیریت کاربران و هاست‌های مختلف به خوبی همراهی کند.

داشتن یک سایت فروش هاستینگ این امکان را می‌دهد تا کاربران با ثبت‌نام در وب‌سایت و خرید محصولات شما بر اساس نیاز خود، اقدام به استفاده از سرویس‌های شما کنند که وجود ظاهری مناسب، کاملاً واکنش‌گرا و ریسپانسیو از ساده‌ترین ویژگی‌هایی می‌باشد که یک سایت فروشگاهی هاست و دامنه باید از آنها بهره‌مند باشد.

ایجاد هماهنگی و مدیریت هاست‌ها، مدیریت کاربران، شناسایی زمان ورود کاربران، همکاری در فروش و بسیاری امکانات دیگر برای راحتی کار کاربران و مدیران وب‌سایت‌های هاست حائز اهمیت می‌باشد و باید در طراحی سایت هاست رعایت شوند.

یکی از ویژگی‌های مهم طراحی سایت هاست و فروش دامنه، زیبایی و ظاهر سایت می‌باشد. به دلیل وجود خدمات متعدد و زیاد کاربران باید بتوانند به راحتی با سایت شما با هر نوع دستگاهی مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت و… ارتباط برقرار کرده و از خدمات شما برای طراحی سایت و وب‌سایت‌های خود استفاده نمایند.

نکاتی که باید در هنگام طراحی سایت هاست مدنظر باشد

در طراحی سایت هاست باید به داشتن یک بخش کامل و حرفه‌ای مدیریت کاربران نیز اشاره کرد که کاربران از طریق آن بخش می‌توانند اطلاعات کاری خود را بررسی کرده و در صورت نیاز بتوانند سرویس‌های خریداری‌شده را مشاهده کنند و میزان زمان مانده و انقضاء هر کدام را به راحتی پیدا نمایند یا در صورت نیاز بتوانند کیف پول خود را شارژ کرده و از طریق آن اقدام به پرداخت آنلاین و خودکار محصولات خود کنند.

همچنین با داشتن بخش تیکت و پشتیبانی کاربران می‌توانند در صورت بروز مشکل به مسئولین مورد نظر در هر بخش و حوزه کاری تیکت زده و از آنها برای کمک و حل مشکلات خود استفاده کنند. طراحی یک سیستم پشتیبانی ساده، روان و جذاب بسیار حائز اهمیت می‌باشد، زیرا با پشتیبانی خوب می‌توان مشتریان بیشتری را جذب وب‌سایت کرد.

اما طراحی سایت هاست فقط نیاز‌های کاربران را رفع نمی‌کند، با افزایش تعداد کاربران و همچنین افزایش سرویس‌های موجود در سایت، حال سایت باید به صورت کاملاً واکنش‌گرا به مدیران خود اجازه تنظیم بخش‌های مختلف را بدهد و اینکار در کمترین زمان ممکن انجام شود. همچنین تیم طراحی سایت فروش هاست و دامنه باید بتوانند تمام نیاز‌های امنیتی یک سایت را برآورده ساخته و بر اساس نیاز مدیران وب‌سایت‌ها، این بخش‌ها را طراحی کنید.

تیم طراحی وب کاوام با طراحی سایت عالی هاست و دامنه می‌تواند نیاز‌های مشتریان خود را آماده کرده و از طریق تجربه چندین ساله در زمینه طراحی سایت و بهره‌مندی از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا می‌توانند به راحتی وب‌سایتی بر اساس علاقه شما و بسیار کارآمد را طراحی کنند.

 

در طراحی یک سایت هاست چه بخش‌هایی باید وجود داشته باشد؟

اگر شما نیز به فکر طراحی سایت هاست هستید، حتماً باید ویژگی‌های زیر را درنظر بگیرید و آنها را در سایت خود پیاده‌سازی کنید.

 

وجود بخش ثبت نامه

با این بخش به کاربران خود اجازه دهید تا دامنه‌هایی که می‌خواهند را جستوجو کرده و خریداری نمایند.

 

وجود بخش خرید هاست

این بخش به دلیل تنوع می‌تواند شامل انواع هاست‌های لینوکسی، ویندوز،cpanel،Directadmin و… باشد.

استفاده از گواهی SSL برای اتصال

برای اطمینان از امنیت یک وب‌سایت، سایت‌ها باید دارای اتصال https باشند که باعث افزایش سئو سایت و امنیت آن می‌شود.

 

سبد خرید مناسب

کاربران می‌توانند با استفاده بخش سبد خرید، اقدام به بررسی محصولات انتخاب‌شده کرده  و بر اساس نیازهای خود به راحتی محصولات خود را تغییر دهند.

 

راهنمای کاربران

در طراحی سایت هاست، باید یک بخش جذاب و حرفه‌ای وجود داشته باشد تا بتوانند نیازهای اولیه کاربرانی که به تازگی با طراحی سایت آشنا شدند را پاسخ داده و بتوانند یک راهنمای جامع برای کاربران ایجاد کنند.

وجود صفحه اصلی جذاب و واکنشگرا و همچنین بخش­های اشاره‌شده در قسمت بالا و استفاده از سئو مناسب در طراحی سایت هاست می­تواند به کاربران و مدیران این وب‌سایت­ها یک محیط امن و نشاط‌آور را برای استفاده و ایجاد سایت کسب‌وکارهای خود تبدیل کند.


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت 0:53
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 0 | لينك ثابت
برچسب ها : طراحي سايت هاست,آموزش طراحي سايت هاست,طراحی سایت تبلیغاتی,

طراحی سایت عینک

طراحی سایت عینک : شاید تصور کنید که خرید عینک به صورت آنلاین امکان پذیر نیست و شما باید به طور حتم توسط پزشکی حاذق در این زمینه معاینه شوید و سپس اقدام به خرید حضوری کنید. دقت داشته باشید که این امر برای خرید عینک های طبی بسیار حائز اهمیت است اما عینک های آفتابی را میتوانید به صورت اینترنتی خریداری کنید.

طراحی سایت عینک برای فروشگاه‌های آنلاین

بدون شک شما هم می‌دانید که عینک جزء مهمترین اکسسوری‌هایی است که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع شاید تصور کنید که عینک تنها برای روزهای آفتابی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما اینطور نیست و عینک‌های طبی در واقع قابل استفاده برای تمامی روزهای سال هستند. خرید عینک به صورت آنلاین یکی از مباحثی است که باعث‌شده تا نیاز به طراحی سایت عینک بیش از پیش ضروری شود.

 

شاید تصور کنید که خرید عینک به صورت آنلاین امکان‌پذیر نیست و شما باید به طور حتم توسط پزشکی حاذق در این زمینه معاینه شوید و سپس اقدام به خرید حضوری کنید. دقت داشته باشید که این امر برای خرید عینک‌های طبی بسیار حائز اهمیت است، اما عینک‌های آفتابی را می‌توانید به صورت اینترنتی خریداری کنید. می‌توان گفت که امروزه خرید این عینک‌ها به صورت آنلاین در بین همگان بسیار رواج دارد و سایت‌های بزرگی هم در این زمینه فعالیت می‌کنند. در این مطلب می‌خواهیم شما را با طراحی سایت عینک برای فروشگاه‌های آنلاین مانند دیجی کالا آشنا کنیم.

سایت‌های ریسپانسیو طراحی کنید!

زمانی که می‌خواهید به طراحی سایت عینک یا به طور کل طراحی هر نوع سایتی بپردازید، باید دقت داشته باشید که سایت خود را به صورت واکنش‌گرا طراحی کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان می‌دهند که سایت‌های واکنش‌گرا مخاطبین بیشتری را به خود جذب می‌کنند، چرا که شما در واقع توسط آنها می‌توانید خدماتی که ارائه می‌دهید را از طریق سایر ابزار دیجیتال مانند گوشی‌های همراه هوشمند نیز به مخاطبین خود ارائه دهید و نیازی نیست تا آنها حتماً یک وب‌سایت را در یک دستگاه رایانه‌ای باز کنند و می‌توانند با انواع دستگاه‌های هوشمند نیز از خدمات شما بهره‌مند شوند.

سهولت خرید اینترنتی با طراحی سایت عینک

در واقع امروزه تکنولوژی به سمت و سویی پیش می‌رود که اغلب کارها را برای افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، راحت‌تر کند. می‌توان از جمله راحتی‌هایی که حاصل تکنولوژی نامتناهی است، خرید اینترنتی را نام برد که توانسته است کار همگان را آسان‌تر سازد. افراد امروزه به دنبال این هستند تا خرید‌های خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. فرقی ندارد کالایی که آنها می‌خواهند خریداری کنند از چه نوعی می‌باشد، بلکه این مسئله مهم است که خرید اینترنتی امکان دسترسی به هر نوع کالایی را بسیار آسان می‌سازد.

زمانی که سخن از طراحی سایت عینک به میان می‌آید، اولین چیزی که به ذهن مخاطب می‌رسد، یک خرید اینترنتی مناسب است. اغلب افراد برای این کار، نخست در فضای اینترنت قیمت اجناسی که می خواهند را پیدا می‌کنند. ممکن است که همین جستوجوی ساده، در نهایت منجر به خرید شود، چرا که یک فرد عینکی را می‌بیند و از آن خوشش می‌آید، بدین ترتیب به سرعت اقدام به خرید آن می‌کند. طراحی یک سایت ساده و قابل دسترسی در این زمینه می‌تواند بسیار به شما کمک کند.

امکانات لازم برای طراحی سایت عینک

شاید تصور کنید که برای طراحی سایت عینک نیازمند امکانات خاصی نیستید. این امر کاملاً غلط است، چرا که در واقع شما باید برای یک سایت اقداماتی چند برابر یک فروشگاه حضوری انجام دهید. در این بخش می‌خواهیم شما را با بخش‌های مختلفی که باید در طراحی سایت عینک مدنظر قرار دهید، آشنا کنیم:

  • سبد خرید

نخستین بخشی که در طراحی سایت عینک باید به آن توجه کنید، سبد خرید است. سبد خرید را شما در فروشگاه‌های بزرگ می‌بینید، اما یک سبد خرید مجازی به مخاطبین شما اجازه می‌دهد تا در عین اینکه خریدهای خود را انجام می‌دهند، امکان اضافه کردن آیتم‌های دیگر را نیز داشته باشند.

  • امکان پرداخت اینترنتی و پرداخت درب منزل

بسیاری از وب‌سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، امکان پرداخت درب منزل را برای جلب اعتماد مشتریان خود ایجاد کرده‌اند. دقت داشته باشید که اگرچه این قابلیت ممکن است به شما در جلب اعتماد کمک کند، اما همچنین می‌تواند گزینه‌های شما را برای خرید‌های راه دور محدود کند، پس به طور حتم امکان پرداخت اینترنتی را هم به سایت اضافه کنید.

  • درباره ما!

زمانی که یک بخش تحت عنوان درباره ما ایجاد کنید، مخاطب شما راحت‌تر می‌تواند با شرکت شما آشنا شود و در نتیجه با اعتماد بیشتری از شما خرید می‌کند.


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت 0:49
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 0 | لينك ثابت
برچسب ها : طراحي سايت عينک,آموزش طراحي سايت عينک,تعرفه طراحی سایت,

طراحی سایت ربات اینستاگرام

طراحی سایت ربات اینستاگرام، می تواند شروع کننده یک کسب و کار بسیار سودآور باشد. یک وب سایت مدیریت ربات اینستاگرام می تواند با داشتن بخش های اختصاصی خاص که نیازمند یک تیم طراحی حرفه ای می باشد، به راحتی کارفرمایان صفحات اجتماعی اینستاگرام را به سمت مدیریت حرفه ای توسط وب سایت شما سوق دهد.

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب در دنیا می‌باشد و کاربران زیادی همه روزه از این برنامه برای معرفی کسب‌وکار خود استفاده می­کنند، اما مدیریت و پرمخاطب جلوه دادن یک صفحه شخصی در اینستاگرام کار بسیار سخت و دشواری می‌باشد، به همین منظور تیم طراحی ما اقدام به طراحی سایت ربات اینستاگرام کرده و می‌تواند یک مدیریت کامل و خودکار را برای شما و کسب‌وکارتان به ارمغان بیاورد.

شناسایی بازارهای هدف، بررسی رقیبان، فعال بودن و قرار دادن پست‌های روزانه و نظم‌یافته و همچنین همکاری کردن با صفحات دیگر در اینستاگرام، کار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی می‌باشد و شما باید هر روز اینکار را تکرار کنید و شاهد رشد آرام و کند برند خود باشید که با صرف وقت و هزینه اصلا مقرون به صرفه نیست. اما شما می‌توانید با طراحی سایت ربات اینستاگرام این مشکل را حل کرده و یک ابزار هوشمند برای خود برگزینید.

استفاده از ربات اینستاگرام مزایای بسیار زیادی دارد که می‌توانید به راحتی از آنها در تبلیغ صفحه خود و جذب فالور بیشتر استفاده کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید ربات خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که پیج‌هایی با محتوای خاص را بررسی کرده و اقدام به زیر نظر گرفتن آنها کند و یا با برنامه‌ریزی خودکار ربات اینستاگرامی، می‌توانید زمان‌های خاص و مناسب را برای نمایش محتوای خود شناسایی کرده و عمل نشر مطالب را به ربات واگذار کنید.

https://webkavan.com/

چگونه با طراحی سایت ربات اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

در صورتی که می‌خواهید کسب‌وکار حرفه‌ای برای خود راه بیندازید، می‌توانید با طراحی سایت ربات اینستاگرام و فروش اکانت‌های مدیریتی به کارفرمایان صفحات اجتماعی اینستاگرام، اقدام به ایجاد یک کسب‌وکار مستمر و عالی کنید. اما این موضوع نیازمند یک طراحی سایت عالی با جدیدترین تکنولوژی‌های موجود می‌باشد که می‌توانید با کمک گرفتن از افراد حرفه‌ای این حوزه، به کسب‌وکار خود رونق بخشید.

ایجاد بخش مدیریت سرعت کار ربات

وجود بحث‌های امنیتی و سخت‌گیرانه در شبکه‌های اجتماعی بسیار زیاد شده است و کاربرانی که برای افزایش کار خود، فشار زیادی به شبکه‌های اجتماعی و کاربران دیگر وارد کنند، به صورت خودکار بن شده و دیگر توانایی ادامه فعالیت در این مارکت را نخواهند داشت. اما در طراحی سایت ربات اینستاگرام، بخشی باید اتخاذ گردد تا کاربران بتوانند با تنظیم سرعت کار بر اساس نیاز خود یا اجازه دادن به ربات برای تحلیل و بررسی و انجام تنظیمات مناسب، خیال خود را از به وجود آمدن مشکلات مختلف راحت سازند.

بخش تنظیمات فالوی خودکار

بخش فالوی خودکار، این امکان را به کاربر می‌دهد تا با تنظیم تعداد روزانه فالو، ربات را به صورت خودکار برای انجام اینکار تنظیم کرده و خیال خود را برای جمع‌آوری فالوور راحت کند.

تنظیمات تگ‌ها و موقعیت‌های جغرافیایی

یک کاربر در سایت ربات اینستاگرامی خود می‌تواند به راحتی تگ‌ها و موضوعات خود را که مرتبط به صفحه شخصی خود می‌باشد، تنظیم کرده و به ربات دستور جمع‌آوری کاربران و فالو کردن در دسته بندی خاصی را دهد و ربات اینستاگرامی به راحتی می‌تواند بر اساس تگ‌های انتخاب‌شده یا موقعیت جغرافیایی افراد، اقدام به افزایش فالوورهای خود کند و کار خود را به صورت هدفمند پیش ببرد.

تنظیمات بخش کامنت خودکار

نظر دادن در صفحات مختلف در مورد محصولات، حوزه کاری یا تبلیغ صفحه خود در پیج‌های دیگر، می‌تواند بسیار خوب و کاربردی باشد و باعث جذب مخاطب شود، اما باید در نظر داشته باشید که این روش به صورت دستی بسیار سخت و زمان‌بر است و خستگی و دل‌زدگی را در مدیران صفحات اینستاگرامی به وجود خواهد آورد. قسمت کامنت خودکار ربات اینستاگرام می‌تواند بخشی را برای کامنت‌گذاری خودکار برای شما در نظر بگیرد که با قراردادن تعداد زیادی کامنت مثبت و مخاطب‌پسند به صورت تصادفی، ربات را آماده ارسال این کامنت‌ها بر اساس بازار هدف در صفحات شخصی کند. این موضوع می‌تواند کار شما را بسیار سرعت بخشد و به راحتی شاهد افزایش فالوورها و افزایش درآمد خود از کسب‌وکارتان باشید.


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت 0:44
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 0 | لينك ثابت
برچسب ها : طراحي سايت ربات اينستاگرام,تعرفه طراحی سایت,طراحی سایت آموزشی,

طراحی سایت های فروشگاهی باید چگونه باشد؟

طراحی سایت های فروشگاهی باید چگونه باشد؟ : ایجاد یک وب سایت فروشگاهی بزرگ و معتبر تنها با داشتن یک تیم طراحی حرفه ای امکان پذیر است و به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی از محصولات شما دیدن کرده و اقدام به خرید نمایند. از این رو در طراحی وب سایت فروشگاهی باید بسیار دقت نمود.

یکی از روش­های افزایش فروش محصولات اینترنتی، طراحی سایت های فروشگاهی می­باشد. دلیل اصلی طراحی سایت­های فروشگاهی و رشد روزافزون آنها را می‌توان تغییر رویکرد کسب‌وکارها و تبدیل کسب‌وکارهای سنتی به حالت دیجیتالی دانست، در عصر جدید و با ورود تکنولوژی و افزایش محبوبیت فضاهای مجازی، افراد رفته­رفته میل و رغبت بیشتری نسبت به گذشته برای خریدهای اینترنتی پیدا کرده­اند.

به دلیل رشد روزافزون فروشگا­ه­های اینترنتی و رقابت بسیار نزدیک سایت­های فروشگاهی، می­توانید با سفارش طراحی سایت­ فروشگاه ، محصولات و عناوین خود را برند سازی کنید، اما باید در نظر داشته باشید که هرکس و هر تیمی نمی‌تواند یک طراحی سایت فروشگاهی خوب را برای شما انجام دهد. یک طراحی خوب باید دارای اصول و قوانین خاصی باشد و طراحان وب‌سایت از این قوانین بسته به نیازهای کاربر استفاده می‌کنند.

طراحی ساده و شیک، رابط کاربری قوی و بهره­گیری از جدیدترین متد برنامه‌نویسی وب و استفاده از تکنولوژی­های UI و UX می­تواند محیط خوبی را برای کاربران جهت گشت­زنی در بین محصولات شما به وجود آورد، اما این نکات تنها بخش­های مهم طراحی سایت‌های فروشگاهی نیستند و اصول دیگری نیز همانند سئو سایت و بهره­گیری از سایت‌های تجزیه و تحلیل  برای کاهش خطاهای کدنویسی نیز بسیار مهم می‌باشند.

طراحی سایت های فروشگاهی چگونه باید باشد؟

سئو و بهینه­سازی در طراحی سایت های فروشگاهی امری بسیار مهم و کاربردی است، زیرا شما با نوشتن مطالب خوب و ارزنده به کاربران این اجازه را می‌دهید تا مدت­ها در وب‌سایت شما در حال گشت‌زنی باشند و ارزش‌گذاری مطالب و وب‌سایت شما را بالاتر ببرند. در نتیجه شما در نتایج اول جستوجوی گوگل نشان داده می‌شوید، این به معنی دیده شدن بیشتر محصولات شما در موتورهای جستوجو همانند گوگل، یاهو، بینگ و… می­باشد.

همچنین امروزه به دلیل استفاده از پلتفرم­های مختلف و تلفن­های هوشمند، یک وب‌سایت و یک طراح وب­سایت فروشگاهی باید سایت را به صورت کاملا ریسپانسیو طراحی کرده تا هر فرد با هر نوع دستگاهی بتواند به راحتی با وب‌سایت شما ارتباط برقرار کند.

یک طراحی سایت عالی نیازمند تجربه و دانش به‌روز از سوی تیم طراحی می‌باشد، طراحان وب‌سایت‌های فروشگاهی باید توانایی Valid کردن و اعتبارسازی وب‌سایت برای موتورهای جستوجو­گر را انجام داده و با طراحی و استفاده از روانشناسی رنگ‌ها بهترین راه­های جلب توجه بازدیدکنندگان را پیدا کرده و از این طریق وب‌سایت شما را به ویترینی زیبا از محصولاتتان تبدیل کنند.

حال اگر به فکر ایجاد یک کسب­‌وکار دیجیتالی هستید و می­خواهید فروش محصولات خود را افزایش دهید، می­توانید با طراحی سایت‌های فروشگاهی جذاب، این امر را برای خود آسان سازید و به روش‌های جدید کسب‌وکار دست بیابید.

طراحی سایت های فروشگاهی باید چگونه باشد؟ : تجزیه و تحلیل متعدد و پشتیبانی کامل از فروشگاه­های اینترنتی بسیار حائز اهمیت است و فروشندگان باید با تیم‌های طراحی خوش ذوق و متعهد همکاری کنند تا بتوانند محصولات خود را به دیده چشم میلیون­ها کاربر که در حال استفاده از فضاهای مجازی هستند، برسانند. همچنین تولید محتوای مخصوص برای هر محصول و بهینه­سازی آنها می‌تواند فاصله شما را با رقیبان‌تان افزایش دهد. این امر موجب جذب مشتری بیشتر و سود مضاعف خواهد شد که تنها با طراحی سایت‌های فروشگاهی صحیح و بهینه امکان پذیر می‌باشد.

یک وب‌سایت فروشگاهی می­تواند علاوه بر یک ویترین کامل از محصولات، با داشتن یک طراحی خوب و استفاده از اصول روان­شناسی خرید و همچنین استفاده از عناصر بصری جذاب همانند یک فروشنده حرفه­ای و آنلاین در هر ساعت از شبانه روز نیز عمل کند و به کاربران شما سرویس دهد، همچنین یک وب‌سایت فروشگاهی باید شامل بخش­های مختلفی باشد که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت؛

بخش جزئیات محصولات

طراحی سایت های فروشگاهی باید چگونه باشد؟ : مهمترین بخش در یک وب‌سایت بخش جزئیات محصول است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا محصول را به صورت کامل بررسی کرده و با دیدن تصاویر هر محصول اقدام به خرید کنند. در طراحی سایت­های فروشگاهی، طراحان باید محیط‌های جذاب و بسیار خلاقانه‌ای را برای شما ایجاد کنند تا مشتری بتواند به راحتی به آن دسترسی داشته و از خواندن آن احساس رضایت کند.

روش‌های پرداخت

همیشه تنوع و وجود شخصیت‌های مختلف در انسان‌ها باعث شده طراحی سایت با چالش مخاطب‌پسند بودن همراه شود، در طراحی سایت‌های فروشگاهی، باید روش­های متنوع پرداخت مانند انواع درگاه­های بانکی، پرداخت درب منزل، پرداخت به صورت اقساط و… وجود داشته باشد تا کاربران بتوانند به راحتی محصول خود راتهیه کنند، زیرا بزرگترین تبلیغ‌کننده شما مشتریان خود شما می­باشند.

سبد خرید

سبد خرید، در وب‌سایت­های فروشگاهی به کاربران اجازه می­دهد محصولات خود را جمع آوری و بعد از اتمام کار اقدام به پرداخت تمام آنها کند. در طراحی سایت­های فروشگاهی ایده­آل، باید اجازه ویرایش راحت و بسیار ساده به کاربران داده شود تا بتوانند بعد از بررسی سبد خرید اقدام به حذف یا تغییر تعداد محصول کنند و احساس هیچگونه مشکل و سختی را در هنگام کار احساس نکنند.


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت 0:39
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 0 | لينك ثابت
برچسب ها : طراحي سايت هاي فروشگاهي بايد چگونه باشد؟,طراحی سایت فروشگاهی,طراحی سایت آموزشی,

طراحی سایت معماری حرفه ای برای معرفی خدمات ونمونه کارهای شرکتهای معماری ضرورت است.طراحی سایت معماری به شرکتها امکان حضور و رقابت و همگام با دنیای تکنولوژی رامیدهد

طراحی سایت معماری

طراحی سایت معماری با قیمت مناسب گامی است برای مهندسین معمار و شرکت هایشان در نمایش نمونه کارها، طراحی سایت معماری در زمینه های مختلف جهت معرفی آرشیتک ها است.

طراحی سایت معماری با رویکرد اطلاع رسانی و جذب مشتری توانایی این را دارد که خدمات مختلف و متنوع شرکت ها و گروه های معماری را به معرض نمایش بگذارد با توجه به نیاز امروزی افراد و گسترش استفاده از اینترنت می توان با صراحت اعلام کرد هر کسب و کار با هر میزان  اعتباری که دارد اگر در دنیای بزرگ اینترنت حضور نداشته باشد محکوم به شکست است.

طراحی سایت تخصصی

رویکرد طراحی سایت باید به گونه ای باشد که علاوه بر معرفی صحیح و کامل کسب و کار، دور نمای دقیق و جامعی از خدمات کسب و کار ارائه دهد. در طراحی سایت معماری این رویکرد بر گرفته از همین شیوه است. تخصصی ترین و ریزترین خدماتی که توسط سایت های معماری داده می شود نمایش داده می شود. کاربر با هر منظوری که وارد این سایت شده باشد قادر خواهد بود به مواردی که مورد نیازش است به راحتی دسترسی پیدا کند؛ طراحی تخصصی برای سایت معماری شامل تمام موارد نما و بگ گراند می شود.

سایتهای تخصصی علاوه بر کاربر پسند بودن، ویژگی هایی از قبیل معماری صحیح اطلاعات دارند. طراحی سایت معماری علاوه بر این که بعد تبلیغاتی موثری دارد به اعتبار کسب و کار کمک کرده و زمینه های آشنایی و شناخت کامل با تخصص های بخش های زیاد معماری را فراهم می آورد. و به توسعه ی بخش های مختلف شرکت کمک می کند و اهرمی برای ارتقائ شرکت محسوب می شود.

در بخش های مختلف سایت تخصصی معماری کاربر کاتولوگی زنده و جامع و دقیق از تمام کارهای مختلف این هنر بدست خواهد آورد. گستردگی رشته معماری و تنوع ارائه خدمات نیاز به سایت تخصصی را برای این دسته از افراد تبدیل به ضرورتی کرده که لازمه ی معرفی و ارتقائ سطح شغلی و همسو شدن با روند رو به گسترش  حضور در دنیای وب است.

در طراحی سایت معماری چه مواردی معرفی می شود

آنچه ما برای طراحی سایت معماری در نظر داریم  از دو فرمول ثابت پیروی می کند اول تمام موارد که هر کسب و کار نیاز دارد تا به معرفی کامل خود بپردازد؛ با عنوان مثال روزمه ی به صورت صفحه ای اختصاصی طراحی می شود که سوابق کاری در آن ذکر می شود؛ اعتماد مشتری در دنیای وب به میزان افرادی است که قبلا با شما سر و کار داشتند روزمه نشان می دهد شما تجربه ی قبلی در این زمینه داشته اید یا خیر.

مجوزها و افتخارات یک کسب و کار در این بخش لحاظ می شود؛ بخشی برای معرفی شرکت و  کادر فنی و متخصصین این شرکت و تخصص ها و تواناییهای آن ها مشخص می شود و مهمترین بخش سایت بخش ارتباط است این بخش به صورت ویژه پل ارتباطی کاربر با شرکت است. در طراحی سایت معماری روی این بخش حساسیت های ویژه ای اعمال می شود زیرا نقطه ای برای به ثمر رسیدن تمام تلاش های پرسنل و طراح برای معرفی کار و دریافت پروژه است.

بخش مربوط به مشتری در طراحی سایت معماری

دومین فرمول طراحی سایت ما کاربردی بودن وکاربر پسند بودن آن است. کاربر یا فردی که وارد سایت می شود؛ ابتدا با نمای سایت ارتباط برقرار می کند ما در طراحی سایت معماری صفحه ای مختص خدماتی که توسط شرکت ارائه می شود را به معرض نمایش می گذاریم.

دسته بندی های مختلفی برای آن وجود دارد با عنوان مثال انواع پارتیشن بندی؛ نقشه های مختلف معماری؛ بازسازی فضای داخلی و خارجی، انواع دکوراسیون های خانگی تجاری و هر آنچه که ارتباط مستقیمی با رشته ی معماری دارد به تفکیک دسته ها مشخص خواهد شد؛ در بخشهای بعد صفحاتی برای گالری تصاویر و ویدیوها لحاظ می شود که می تواند حاوی فیلم هایی از اجرای تخصصی پروژه ها توسط تیم شرکت باشد و یا متدهای مختلف معماری را همراه دستاوردها و .. به کاربران نمایش دهد این بخش نیز کاربر پسند بوده و نیاز هر شرکت معماری را برای معرفی کامل و جامع از خود مرتفع می سازد .

کسب و کار اینترنتی

می توان گفت یکی از ضرورت های موفقیت در عصر حاضر حضور در دنیای وب است با توجه به گسترش این امر و استفاده ی روز افزون افراد و برطرف سازی نیازهای و موارد مورد نیاز از اینترنت؛ کسب و کاری که در این دنیا پا نگذارد محکوم به شکست است.

فضا به شکلی رقابتی شده است که در صورتی که رویکرد و برنامه ای برای رشد دارید باید آن را اینترنتی کنید. کسب و کار اینترنتی راهی است آسان برای دست یابی به جامعه ی بزرگ و مشتاق دریافت خدمات اینترنتی. موفقیت هر کسب و کاری و رشد و ارتقا آن در گرو تبلیغات جامع و در دسترس بودن آن است. حضور در وادی اینترنتی این دو امکان شگرف را در اختیار هر صنعت و کسب و کاری قرار داده است.

و حال تنها کار این است که در این وادی حضور یابید تا شرایطی برابر با رقبا داشته باشید و توان مقابل و رقابت را بدست آرید . ایده پردازی، خلاقیت و خدمات حرفه ای باید معرفی شود و در دسترس باشد و تنها راه بهینه سازی واکسینه نمودن کسب کار در مقابل از یاد رفتگی حضور است .

طراحی سایت ارزان

حضور در عرصه ای که روزانه بی نهایت کاربر به دنبال جواب سوالاها و دریافت خدمات هستند. هر کسب و کار اینترنتی با هر میزان توانایی و اعتبار نیاز دارد که کسب و کارش را به صورت اینترنتی معرفی و خدماتش را به این شکل عرضه نماید. در کنار شما هستیم تا در این راه تنها نباشید.

طراحی سایت با توجه به زبانی که برای سایت در نظر می گیرید و امکانات آن از قیمت های متفاوتی بر خوردار است اما ما این نوید را به شما می دهیم که در هر زمینه ای که می خواهید فعالیت نمایید با هر بود جه ای این امکان را دارید که سایت تخصصی، شخصی و فروشگاهی خود را داشته باشید.


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت 0:34
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 0 | لينك ثابت
برچسب ها : طراحي سايت معماري حرفه اي,طراحی سایت معماری,آموزش طراحي سايت معماري حرفه اي,

شاید از خودتان بپرسید که طراحی سایت را از کجا شروع کنیم. برای پاسخ به این سوال که طراحی سایت را از کجا شروع کنیم لازم است برنامه نویسی خود را تقویت کنید.

طراحی سایت را از کجا شروع کنیم

طراحی سایت را از کجا شروع کنیم؟ این سوالی است که در ذهن اکثر ما با گسترش فضای مجازی و افزایش کاربرد آن در حوزه های مختلف، بوجود می آید. از آنجایی که سایت ها مهم ترین قسمت از فضای مجازی هستند، در این مقاله ما سعی می کنیم با ارائه ی اطلاعاتی در مورد سایت ها و طراحی سایت به این پرسش پاسخ دهیم.

طراحی سایت چیست؟

وب سایت ها در واقع قسمت هایی از اینترنت هستند که ما می توانیم با تصاحب آن قسمت ها از طریق خرید دامنه و هاست، سایت خود را ایجاد کنیم.

در واقع طراحی سایت پس از ایجاد سایت انجام می شود. طراحی سایت عبارت است از مجموعه کارهایی که برای ایجاد تغییراتی در ظاهر وب سایت می شود. در واقع طراحان سایت بر روی ظاهر، صفحه بندی و در بعضی از موارد روی محتوای وب سایت کار می کنند.

طراحی سایت از یک فرآیند تشکیل می شود که شامل:

  • تولید محتوا
  • لایه سازی صفحات وب
  • طراحی های گرافیکی
  • رعایت اصول سئو
  • فرمت دهی متن، تصاویر، فایلهای صوتی و تصویری و… در جهت تولید صفحه ای که در سایت نشان داده می شود.

می باشد. این پروسه همچنین شامل مفهوم سازی،طرح ریزی و ساماندهی و مدیریت فایل های صوتی و تصویری می شود. معمولا در راه اندازی کسب و کار اینترنتی، برای افزایش بازدهی وب سایت، لازم است تا طراحی سایت تخصصی را فرا بگیرید یا برای طراحی تخصصی سایت، به شرکت های طراحی وب مراجعه کنید.

طراحی سایت را از کجا شروع کنیم؟

در ابتدا برای پاسخ به این پرسش که طراحی سایت را از کجا شروع کنیم باید بدانید که وب سایت ها، به دو نوع طراحی تقسیم بندی میشوند:

  • وب سایت های ثابت یا Static
  • وب سایت های پویا یا Dynamic

در واقع سایت های ثابت، سایت هایی هستند که برای همه کاربران به صورت یکسان نمایش داده می شوند و به طور مثال کاربران نمی توانند در آن ثبت نام کنند و یا نمی توان برای کاربران ثبت نام شده، امتیازاتی را در نظر بگیریم.

سایت های دینامیک اما لیمیت ها و محدودیت های سایت های ثابت را ندارند. به طور خلاصه اگر در زمینه ی طراحی سایت بتوانید به صورت حرفه ای یاد بگیرید، می توانید ویژگی ها و قابلیت های مختلف را بدون محدودیت به سایت خود اضافه نمایید. به طور مثال می توانید قابلیت ثبت نام کاربران، پنل کاربری، ثبت اطلاعات کاربران و … را اضافه کنید.

در ادامه طی هدینگ های مختلف به پرسش طراحی سایت را از کجا شروع کنیم؟ پاسخ خواهیم داد.

آمادگی های لازم برای طراحی سایت

برای اینکه به “طراحی سایت را از کجا شروع کنیم؟” به صورت تخصصی پاسخ دهیم، لازم است یکسری نکات و آمادگی های اولیه را ذکر کنیم که شما باید آنها را بیاموزید:

  • آَشنایی با محیط اینترنت
  • آَشنایی با مرورگرها
  • مشاهده ی نمونه سایت های متفاوت و متنوع
  • فراگیری اصطلاحات اینترنتی و طراحی وب
  • آَشنایی با کامپیوتر
  • تقویت زبان انگلیسی

سپس لازم است تا وارد مبحث HTML شوید و اطلاعاتتان را راجع به آن افزایش دهید. اگر علاقه و پشتکار داشته باشید، می توانید این آمادگی ها را به خوبی فراگیرید.

حال بعد از HTML می توانید سراغ XHTML بروید. قوانین آن را بیاموزید زیرا که در هنگام کد نویسی باید آنها را رعایت کنید.

به عنوان توصیه می توانید برای افزایش سرعت کدنویسی خود، نرم افزارهای DreamWeaver و Expression Web را بیاموزید.

یادگیری کتابخانه ها که مجموعه ای از توابع و کلاس ها هستند و برای افزایش سرعت و بهینه سازی برنامه نویسی ایجاد شده اند.

حال شما با ورود به عرصه ی برنامه نویسی و دنیای وب می توانید پاسخ خود را به پرسش طراحی سایت را از کجا شروع کنیم بدست آورید ، می توانید به سراغ CSS بروید. در واقع CSS برای ظاهرسازی سایت و کدهای HTML شما است. یادگیری CSS به زمان و پشتکار بیشتری نسبت به HTML نیاز دارد.

برای کسانی که علاقمند به ساخت وب سایت ثابت هستند

برای پرسش به سوال کسانی که می گویند طراحی سایت را از کجا شروع کنیم و قصد دارند به عنوان یک web designer فعالیت کند باید به طور خلاصه موارد زیر را فراگیرید:

  • آشنایی با HTML , CSS به صورت کامل
  • آشنایی با کتابخانه ها
  • توانایی ساخت قالب یک وب سایت به صورت گرافیکی و تبدیل آن به فایل های HTML , CSS
  • آشنایی با نرم افزار های گرافیکی مانندflash.illustrator
  • فتوشاپ برای ساخت قالب ها و تصاویر
  • flash برای ساخت جلوه های متحرک
  • تقویت خلاقیت و تخیل برای ساخت قالب های گوناگون
  • آشنایی با گرافیک در وب و ساختن انیمیشن ها
  • یادگیری زبان JavaScript برای ساخت امکانات بیشتر مانند انیمیشن ها، اسلایدر و …
  • فراگرفتن اصول طراحی در وب و آپدیت بودن طرح ها

این نوع سایت ها طراحی سایت ارزان تری نسبت به طراحی سایت پویا دارند.

برای کسانی که علاقمند به ساخت وب سایت پویا هستند

برای پرسش به سوال کسانی که می گویند طراحی سایت را از کجا شروع کنیم و قصد دارند به عنوان یک Developer یا توسعه دهنده ی وب سایت یا برنامه نویس فعالیت کنند باید به طور خلاصه موارد زیر را فراگیرید:

  • یادگیری عناصر مهم تشکیل دهنده ی وب سایت HTML , CSS
  • یادگیری زبان JavaScript برای ساخت امکانات بیشتر مانند انیمیشن ها، اسلایدر و …
  • یادگیری فریمورک Bootstrap برای راحت تر بودن طراحی پروژه های نرم افزاری در آن
  • انتخاب زبان برنامه نویسی مناسب مانند PHP ,ASP ,Java ,Node Js ,Python
  • انتخاب دیتابیس مناسب مانند MySQL
  • آشنایی با سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو

بهینه سازی وب سایت طبق اصول سئو

آشنایی با طراحی واکنش گرا برای نمایش صحیح وب سایت شما در سایر دستگاه های الکترونیکی

حال در مرحله ی نهایی برای پاسخ به اینکه طراحی سایت را از کجا شروع کنیم، می توان گفت اگر میخواهید وب سایت خود را راه اندازی کنید، لازم است تا هاست و دامنه تهیه کنید.

هاست فضایی در یک سرور است که طراح سایت، اطلاعات و دیتا سایت خود را در آن آپلود کرده و آنها را نگه می دارد. هاست ها معمولا ماهیانه و سالیانه باید تمدید شوند.

دامنه آدرس سایت شما در اینترنت است که با نوشتن آن می توانید به وب سایت خود که در اینترنت است ، دسترسی پیدا کنید. دامنه ها معمولا به صورت سالیانه تمدید می شوند.


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت 0:30
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 0 | لينك ثابت
برچسب ها : طراحي سايت را از کجا شروع کنيم,تعرفه طراحی سایت,طراحی سایت ارزان,

طراحی سایت رزرواسیون می تواند نقش مهمی را در جذب کاربران فضای مجازی ایفا کند. در طراحی سایت رزرواسیون، امکان مقایسه قیمت ها و امکانات بسیار مهم است.

طراحی سایت رزرواسیون

طراحی سایت رزرواسیون معمولا برای سایت هایی که در رزرو هتل ها فعالیت می کنند، انجام می شود. البته این سایت های رزرواسیون می توانند برای اماکن و خدمات دیگری نیز عمل رزرواسیون را انجام دهند. در این مقاله در مورد طراحی سایت رزرواسیون مطالبی را ارائه می کنیم.

سایت رزرواسیون چیست؟

در ابتدا می خواهیم به معرفی سایت های رزرواسیون بپردازیم. ممکن است برای شما این سوال پیش آید که سایت های رزرواسیون چه نوع سایت هایی هستند و چه کاربردها و خدماتی را دارند؟ برای پاسخ به این سوالات می توان گفت:

  • با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش فضای مجازی، اغلب کسب و کارها و ارتباطات ما با دنیای پیرامون به صورت مجازی صورت می گیرد. به همین خاطر صنایعی مانند صنعت هتلداری و فرودگاه ها با ایجاد بسترها و وب سایت های اینترنتی در تلاش هستند تا خدمات خود را سریعتر، بهتر و راحت تر ارائه کنند. در واقع سایت های رزرواسیون سایت هایی هستند که در زمینه رزرو اماکن مختلف و برای خدمات مختلف، فعالیت می کنند.
  • از جمله کاربردهای سایت های رزرواسیون، ثبت درخواست و رزرو یک مکان مانند هتل یا یک خدمت مانند بلیط های هواپیما با توجه به فیلترهایی که در نظر دارید می باشد. به طور مثال سایت های رزرواسیون می توانند در زمینه های رزرو هتل ها، بلیط هواپیماها، اجاره اتومبیل ها، قطارها و کشتی ها فعالیت کنند.

مزیت های سایت رزرواسیون

اگر بخواهیم در مورد مزایای رزرو آنلاین و سایت های رزرواسیون مواردی را نام ببریم:

  • بهره مندی از تخفیف ها
  • ارائه اطلاعات کامل از محل اقامت، وضعیت و امکانات
  • امکان بهره گیری از نظرات و تجربیات کاربران
  • قابلیت مقایسه بین خدمات و امکانات
  • مشاهده کامل قیمت ها
  • صرفه جویی در زمان
  • ارائه پشتیبانی
  • ارائه طیف بیشتری از گزینه های خدماتی

قابل ذکر است که سایت های رزرو آنلاین که از بازدید بالایی برخوردار هستند، با بستن قراردادهایی با هتل ها و شرکت های مختلف، می توانند با کم کردن هزینه های فروش از جانب هتل ها و شرکت های مختلف، مشتریان بسیاری را جذب کنند که این کار می تواند باعث افزایش سودآوری هم برای سایت های رزرواسیون و هم برای آن هتل ها و شرکت ها بشود.

اصول طراحی سایت

از جمله اصولی که باید در طراحی سایت رزرواسیون و تقریبا تمام سایت ها در نظر داشت می توان گفت:

  • انتخاب دامنه کوتاه و ماندگار در حافظه
  • خرید هاستینگ به میزان مورد نیاز از شرکت های معتبر
  • انتخاب زبان برنامه نویسی مناسب مانند PHP
  • تولید محتوای مناسب، جدید و مرتبط با موضوع
  • ارزیابی مخاطبان و بها دادن به آنها
  • طراحی جذاب برای وب سایت با محیط کاربری ساده
  • استفاده از تصاویر، ویدیوها، صداها و پس زمینه ای ساده
  • رعایت سادگی در منوها
  • آپدیت پست ها و محتواهای روی وب سایت
  • تعریف قابلیت جستجو و ارتقای آن به جستجوی هوشمند
  • طراحی ریسپانسیو برای وب سایت برای نمایش صحیح و با ابعاد درست سایت در دستگاه های دیگر الکترونیکی
  • استفاده از شبکه های اجتماعی دیگر مانند اینستاگرام و تلگرام برای تبلیغ سایت و خدمات مورد نظر خود و لینک کردن آنها به یکدیگر
  • استفاده از فونت های ساده و زیبا در طراحی سایت رزرواسیون
  • استفاده از فوترهای جذاب و مرتبط با نوع سایت که در جلب کاربران نقش مهمی دارد.
  • ایجاد پنل کاربری

شما می توانید با رعایت اصول طراحی سایت که برای اکثر سایت های اینترنتی رعایت می شود، وب سایت مورد نظر خود را زیباتر و جذاب تر طراحی کنید.

ویژگی های طراحی سایت رزرواسیون؟

همانطور که می دانید وب سایت های بسیاری در اینترنت هستند که متناسب با نوع کاربری و مخاطبانی که دارند، سعی می کنند طراحی سایت خود را به گونه ای انجام دهند تا بتوانند بیشترین بازدهی را در جذب کاربران موتورهای جستجو داشته باشند. به همین خاطر برای طراحی سایت رزرواسیون می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • در طراحی سایت رزرواسیون می توانید برای مقاصد مختلفی از جمله رزرو هتل ها، بلیط های هواپیما، سینما و مراکز تفریحی صفحات مختلفی را در نظر بگیرید.
  • در طراحی سایت رزرواسیون سعی کنید تا محیط کاربری برای رزرو اینترنتی و دسترسی به نوبت دهی اینترنتی بدور از پیچیدگی ها باشد.
  • لازم است تا در طی فرآیند رزرو، در عین دریافت اطلاعات ضروری، زمان فرآیند طولانی و دست و پاگیر نشود.
  • در طراحی سایت های رزرواسیون حتما از موارد زیر را مشخص کنید
  • تشریح
  • امکانات و ویژگی
  • تصاویر از محیط
  • تخفیف ها و میزان آنها
  • مشخص کردن تعداد افراد و میهمان ها
  • در طراحی سایت رزرواسیون بهتر است سایت به زبان های بین المللی ( انگلیسی) ترجمه شده باشد. زیرا بیشتر مخاطبان سایت های رزرواسیون را می توانند گردشگران خارجی تشکیل دهند.
  • ایجاد قابلیت هایی برای نظر سنجی و ابراز سطح رضایتمندی مشتریان
  • ارائه قیمت ها به صورت شفاف و دقیق قبل از انجام رزرواسیون
  • ایجاد باکس هایی برای ارائه اطلاعات تکمیلی
  • طراحی سایت های رزرواسیون باید به راحتی به بانک های عضو شتاب متصل شوند.
  • ایجاد قابلیتی برای فرستادن پیامک به صورت اتوماتیک بعد از انجام رزرو آنلاین

امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت 0:26
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 0 | لينك ثابت
برچسب ها : طراحي سايت رزرواسيون,آموزش طراحي سايت رزرواسيون,تعرفه طراحی سایت,

بررسی و اطلاع از ویژگی‌های طراحی قالب سایت دیجی کالا می‌تواند رویکردهای مثبت طراحی قالب سایت دیجی کالا را درون سایت شما پررنگ‌تر کند.

طراحی قالب سایت دیجی کالا

دانش UI و UX در زمینه ی پیاده‌سازی هر پلتفرمی در محیط وب، یک هنر محسوب می‌شود. هنر نیز تنها با استعداد ذاتی، مشاهده و بررسی نمود پیدا می‌کند. زمانیکه قصد راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی دارید، دانستن ویژگی های طراحی قالب سایت دیجی کالا به عنوان یک فروشگاه موفق یک مزیت محسوب می‌شود و به شما در طراحی یک رابط کاربری بهتر برای وب سایت خود کمک شایانی خواهد کرد.

و UX چیست؟

اگر یک توسعه دهنده وب باشید مطمئنا «UI» و «UX» را بارها از زبان دیگران شنیده‌اید. این دو واژه به ترتیب اختصار یافته عبارات «User Interface Design» و «User Experience Design» می‌باشند. بهتر است با تعریف UX شروع کنیم تا تفاوت UX و UI بهتر درک نمایید.

در طراحی UX یک وب سایت شما مسئول درک رفتار و عکس العمل کاربران خود خواهید بود. شما باید احساسات و تجربه‌ی آنان را به گونه کنترل کنید که به خاطر زیبایی و کم نقص بودن به سایت شما وفادار شوند. برای درک بهتر این موضوع به طراحی قالب سایت دیجی کالا توجه کنید؛ چه المان هایی به شما احساس خوبی می‌دهد؟  کدام ویژگی‌های سایت به شما در پیدا کردن جوابتان کمک می‌کند؟

اگر پاسختان را به راحتی پیدا می کنید پس UX خوبی برای دیجی کالا پیاده سازی شده است. اما UI چیست و تفاوتی با اصطلاح قبلی دارد؟ در خیلی از موارد شما وارد سایت زیبایی می‌شوید و قصد دارید آن را بررسی کنید اما متوجه می‌شوید کار با این سایت سخت به نظر می‌رسد و تقریبا برای درک نقشه‌ی کلی سایت نیز گیچ می‌شوید.

این تجربه نشانگر اینست که UI این سایت عالیست درحالیکه UX ضعیفی دارد. در واقع هر خلاقیتی در طراحی که سایت شما را زیبا کند به UI شما کمک کرده است و اگر این زیبایی کاربر را در استفاده از سایت کمک کند و او را راضی کند در واقع UX شما نیز به خوبی طراحی شده است.

آشنایی با تاریخچه قالب دیجی کالا

نکته‌ی مثبتی که در طراحی قالب سایت دیجی کالا در همان ابتدا وجود داشت این بود که UX آن نشانگر آینده‌ی این سایت برای فروش اینترنتی بود و تقریبا جایگذاری المان‌ها در بخش معرفی محصولات کار را برای تغییر یک سایت بررسی کالا به سایت فروشگاهی آسان می‌کرد.

زمانیکه دیجی کالا اقدام به طراحی سایت فروشگاهی کرد، نوارهای جست‌وجو  و دسترسی سریع اولویت بیشتری نسبت به اسلایدرها پیدا کرد و سعی شد تا تجربه‌ی کاربری قوی به کاربران ارائه شود و بهترین جست و جو برای یافتن جواب کاربر را در میان سایت‌های دیگر داشته باشند. تبلیغات و بنرها نیز تقریبا به نقاط کور سایت منتقل شدند و اطلاعات بیشتری در مورد محصولات آن صفحه در اختیار شما قرار داده میشد.

زمانیکه طراحی فریموورکی UI و UX باب شد و رقابت در زیبایی سایت امری مهم به شمار رفت. دیجی کالا رفته رفته شکل و شمایل خود را تغییرات بنیادی داد. حتی جایگذاری لوگوی دیجی کالا با برنامه بود و طراحی کاشی گونه و استفاده کمتر از رنگ خاکستری کمک شایانی در خوانایی سایت کرد.

انتخاب رنگ و فونت صحیح، عامل مهم در رشد فروش آنلاین

فونت، ارتباط مهمی در خوانایی محتوای شما خواهد داشت. متاسفانه برای چندین سال طراحی قالب سایت دیجی کالا از نداشتن فونت مناسب نسبت به دیگر سایت ها عقب مانده بود. در سال ۱۳۹۴ دیجی کالا با سفارش فونت اختصاصی ایران یکان و اعمال آن در ۲۴ تیر ۱۳۹۷ رویکرد جدیدی را پیش گرفت و خیلی از سایت هایی که تا قبل از فونت ایران سنس استفاده می‌کردند را مجاب به بهره بردن از این فونت کرد.

این تغییرات تنها به تغییر فونت خلاصه نمی شد؛ یکی از بحث برانگیز ترین تغییرات این سایت، تغییرات در رنگ برخی المان‌ها بود. مهم ترین المانی که تغییر رنگ آن باعث رشد فروش آنلاین دیجی کالا در طراحی سایت شده است، دکمه‌ی خرید محصولات می‌باشد که از رنگ سبز به رنگ آبی تغییر داده و باعث رشد فروش تقریبا ۱۵ درصدی طبق آمار وب سایت دیجی کالا شد.

امروزه طراحی قالب سایت دیجی کالا به واسطه ی UX و UI مناسبی که دارد و آشنایی بسیار مردم با طراحی قالب سایت دیجی کالا، بسیاری را علاقه مند به استفاده از طرح کلی قالب و رابط کاربری این سایت فروشگاهی کرده است.

بررسی ویژگی‌های طراحی قالب سایت دیجی کالا

تقریبا هر سال قابلیت جدیدی به طراحی قالب سایت دیجی کالا اضافه می‌شود. بررسی هر کدام از این قابلیت‌ها می تواند بسیار زمان بر باشد پس تنها به این المان ها اشاره می کنیم. از جدیدترین ویژگی های سایت، پیشنهادات لحظه ای دیجی کالاست که می تواند برای هرکسی جالب باشد.

خلاقیت همیشه عنصر جذابی برای انتقال حس خوب به کاربر بوده و طراحی قالب سایت دیجی کالا ثابت کرده در این امر همیشه پیش قدم بوده و راهکاری جالبی ارائه می‌دهد. دومین ویژگی که در صفحه ی اول ایندکس سایت نظر هرکسی را جلب می‌کند، پیشنهادات شگفت انگیز سایت است. این موضوع زمانی جالب می‌شود که ارتباط مفهومی بین اسلایدر بالا و این ویژگی برقرار است و کلا این ناحیه از دید کاربر مرتبط با کالاهای تخفیف دار می‌باشد.

طراحی قالب سایت دیجی کالا نه تنها در زیبایی یکی از برترین هاست بلکه تجربه ی کاربری هوشمندانه ای به کاربر ارائه می‌دهد به طوری که تمام المان های این صفحه مطابق با اخرین بازدید و علاقه ی شماست و به شما در به یاد آوردن آخرین خواسته هایتان کمک می کند.


امتیاز : نتيجه : مجموع 0 امتياز توسط 0 نفر

نوشته شده در دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ساعت 0:22
توسط عطاالله شریفی | تعداد بازديد : 0 | لينك ثابت
برچسب ها : طراحي قالب سايت ديجي کالا,آموزش طراحي قالب سايت ديجي کالا,تعرفه طراحی سایت,
آخرين مطالب ارسالي
» مراقبت بعد از عمل بینی (دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۹)
» دندان های پیچ خورده و درمان ارتودنسی (دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۷)
» ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوره اول (دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۷)
» طراحی سایت فروشگاهی لوازم آرایشی (دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۳:۴۶)
» طراحي سايت مجتمع مسکوني (دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۳:۴۲)
» طراحي سايت چقدر طول مي کشد؟ (دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۹)
» طراحي سايت مهندسي (دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۴)
» طراحي سايت زيرنويس (دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۱)
» طراحي سايت عالي (دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۳:۲۷)
» طراحي سايت در غرب تهران (دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۳:۱۹)
» طراحي سايت لوازم آرايشي (دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۲:۳۲)
» طراحي سايت غرفه (دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۲:۲۶)
» طراحي سايت ساده (دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۲:۲۰)
» طراحي سايت زبان انگليسي (دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۲:۱۷)
» طراحي سايت زنبيل (دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۲:۱۲)
» طراحي سايت غرب تهران (دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۱:۴۵)
» راه اندازي و طراحي وب سايت (دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۱:۳۸)
» طراحي سايت سفارش غذا (دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۱:۳۲)
» طراحي سايت همسرياب (دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۱:۱۳)
» طراحي سايت همکاري در فروش (دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۱:۰۸)
نويسندگان
خبرنامه
جستجو
آخرين نظرات
» دوست - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
اگر به دنبال سرویسی وبلادهی یا سایت ساز رایگان با [ ... ] reenshot/sportblog_index.png https://sportblog.ir

آمار و ارقام سايت
» تاريخ : سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
» بازديد امروز : 21
» بازديد ديرور : 175
» بازديد ماه گذشته : 2219
» بازديد سال گذشته : 6447
» كل بازديد : 31904

» كاربران آنلاين : 1
» كاربران عضو آنلاين : 0
» كاربران ميهمان آنلاين : 1

» مجموع مطالب : 732
» مجموع نظرات : 1
» تعداد اعضاي سايت : 0

» آي پي شما : 54.226.102.115
» مرورگر : unknown
» سيستم عامل : unknown

» ورودي هاي گوگل امروز : 0
» ورودي هاي گوگل ديروز : 0

» آخرين بروزرساني : ۱۳۹۸/۰۳/۲۷